אולימפיאקוס גברה על צסק"א, 68:86 לחימקי על אנאדולו

אלכסיי שבד
אלכסיי שבד | אתר היורוליג

היוונים השיגו 86:88 ביתי הודות למקלין שלהט עם 25 נקודות ועלו לפסגה על חשבון יריבתם, עתמאן נכנע בבכורה לשבד שצלף 25 נקודות באחוזים משוגעים מחוץ לקשת. 85:92 למילאנו על באסקוניה, ברצלונה שוב הפסידה

(גודל טקסט)
המחזור ה-13 ביורוליג נמשך היום (רביעי) עם ארבעה מפגשים. במוקד: אולימפיאקוס הכניעה בביתה את צסק"א מוסקבה והשתוותה אליה בפסגה, או יותר נכון עקפה אותה בזכות מאזן פנימי. מוקדם יותר, חימקי מוסקבה גברה על אנאדולו אפס. ברצלונה ספגה עוד הפסד, הפעם למלאגה. ארמאני מילאנו יכולה לחייך אחרי ניצחון על באסקוניה.  



אולימפיאקוס – צסק"א מוסקבה 86:88

משחק נפלא באולם השלום והאחווה בפיראוס בין שתי המוליכות הסתיים בניצחון מרשים של המקומיים – אולימפיאקוס רשמה 86:88 על צסק"א מוסקבה והנחילה לה את הפסדה השלישי העונה במפעל, כך שכעת לשתיים מאזן זהה והיוונים הם שבפסגת המפעל.


במחזור שעבר אולימפיאקוס נכנעה במפתיע אצל באמברג ואילו צסק"א לא התקשתה מול מכבי תל אביב, אבל הערב בפיראוס איבדו הרוסים יתרון של שמונה נקודות (60:68) שהושג 1:13 לסיום הרבע השלישי, אפשרו ליוונים מרגע זה ועד לדקות הפתיחה ברבע המכריע לרוץ 12:4 ולהשלים מהפך שנשמר עד לסיום. 



שחקני צסק"א כבר חגגו בפיראוס, אבל היוונים הפכו (אתר רשמי)


את המנצחים הוליך ג'אמל מקלין עם דאבל-דאבל של 25 נקודות ו-12 ריבאונדים, ואסיליס ספאנוליס תרם 16 נקודות ושמונה אסיסטים וקוסטס פאפאניקולאו סיים עם 15 נקודות ושישה כדורים חוזרים. מנגד היה זה סרחיו רודריגס שצלף 23 נקודות, ננדו דה קולו הוסיף 18 נקודות.


חימקי מוסקבה – אנאדולו אפס 68:86 

ארגין עתמאן חלם על בכורה אחרת, אך כשאלכס שבד יורה ללא הכרה – חימקי בדרך כלל מחייכת בסיום. המפגש היה צמוד לאורך שלושת הרבעים, אך דווקא אז המארחת השתלטה על הקצב ורשמה ניצחון שמיני העונה ביורוליג. שבד רתח עם 25 נקודות (6 מ-10 מחוץ לקשת), אנתוני גיל תרם 16 נקודות משלו. אריק מאלקום בלט עם 20 נקודות אצל הטורקים.


ארמאני מילאנו – באסקוניה 85:92

האיטלקים יכולים סוף סוף לחלץ חיוך קטן, כשהם עצרו את הרצף החיובי של הספרדים. מילאנו הוליכה כבר ב-25 הפרש ברבע הרביעי, אך האורחת הצליחה רק לקזז את הפער. קרטיס ג'רלס ואנדרו גאודלוק קלעו 15 נקודות כ"א עבור המנצחת, טוקו שנגלייה תרם רק 19 עבור המפסידה.


ברצלונה – מלאגה 90:83

הסיוט של המארחת נמשך, הפעם עם עוד הפסד ליריבה ספרדית. נמניה נדוביץ' רתח עבור האנדלוסים עם 26 נקודות, ג'יימס אגוסטין תרם דאבל דאבל של 12 נקודות ו-14 כדורים חוזרים. תומא הרטל בלט עם 19 נקודות עבור המפסידה, שספגה הפסד תשיעי העונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי