ספאחיה: הבעיה הגדולה ביותר שלנו היא משחק ההגנה

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א סימן את נקודת החולשה של קבוצתו, רגע לפני שתתמודד מול פנרבחצ'ה (21:00). הקרואטי הוסיף: "חייבים לשחק קשוח יותר". מן העבר השני אמר אובראדוביץ': "תמיד קשה נגד מכבי ת"א". שגב פצוע וייעדר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תנסה לקטוע רצף של שני הפסדים רצופים כשתארח הערב (חמישי, 21:00) את אלופת אירופה הנוכחית, פנרבחצ'ה, במסגרת המחזור ה-14 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק האחרון בשרשרת של שלושה משחקים קשים נגד אריות היבשת אחרי שהפסידו לצסק"א מוסקבה ופנאתינייקוס, ובקבוצה מקווים לרשום ניצחון חשוב דווקא על אלופת היבשת.

בשל לוח הזמנים הצפוף, במכבי ת"א החליטו לקיים את האימון המסכם נגד פנרבחצ'ה באתונה, ורק אתמול בערב הם שבו לארץ ויערכו היום אימון קליעות בלבד. בגזרת הפצועים, איתי שגב ימשיך להיעדר בשל כאבי גב וטרם ברור מתי הוא ישוב לשחק, כשהצוות הרפואי מעדיף להעניק לו מנוחה עד שיבריא לחלוטין.

הצהובים יתמודדו נגד אלופת אירופה בטיימינג רע עבורם, כשהם במומנטום שלילי ומציגים רכות הגנתית. התצוגות ההגנתיות של מכבי ת"א במשחקים האחרונים מסתכמות בספיגה של יותר מתשעים נקודות במשחק וכמות דו ספרתית של שלשות. אלו נתונים עליהם נבן ספאחיה שם דגש, וזועם ששחקניו עדיין לא מציגים בהם שיפור.

"הבעיה הגדולה ביותר שלנו היא משחק ההגנה", אמר המאמן לקראת המשחק הערב. "אנחנו לא משחקים לאחרונה טוב בהגנה. כדי לשפר את משחק ההגנה, אנחנו חייבים לשחק קשוח יותר". דשון תומאס מודע לבעיות שעלו במשחקים האחרונים: "פנרבחצ'ה קבוצה מצוינת, מהטופ של אירופה. הם אלופים והם באים לשחק אצלנו בבית. נצטרך ללמוד מטעויות שעשינו ודיברנו על כך. כל שחקן צריך להשתפר במשהו ואם נעשה את הדברים הנכונים, ננצח".

ז'ליקו אובראדוביץ'. רוצה לנקום במכבי ת
ז'ליקו אובראדוביץ'. רוצה לנקום במכבי ת"א (gettyimages)

בצד השני הטורקים יגיעו במטרה לנקום בצהובים, שלמרות עונה קשה אשתקד השפילו אותם עם שני ניצחונות מפתיעים. "תמיד קשה לשחק נגד מכבי בתל אביב", אמר ז'ליקו אובראדוביץ'. "האוהדים תמיד מייצרים אווירה מטורפת. כמו תמיד, נלך לשם במטרה לשחק טוב, אנחנו במומנטום חיובי. בפעם הראשונה העונה כל השחקנים כשירים ומוכנים לעזור לקבוצה".

איתי שגב. בקבוצה לא רוצים לסכנו (מכבי ת
איתי שגב. בקבוצה לא רוצים לסכנו (מכבי ת"א, אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי