דיווח: קית' לנגפורד מועמד לשוב למכבי תל אביב

קית' לנגפורד
קית' לנגפורד | צילום: AFP

על פי ידיעות באירופה, אקס הצהובים קרוב לעזוב את קבוצתו הסינית שנז'ן לופרדס, ובין המועמדות שהוזכרו לקלוט אותו נמצאים גם נבן ספאחיה וחבורתו, שנמצאים בתקופה פחות טובה, בטח באירופה

(גודל טקסט)

האם קית' לנגפורד ישוב למכבי תל אביב? על פי ידיעות באירופה, הגארד המוערך המשחק בסין, הגיע להסכם על שחרורו עם קבוצתו שנז'ן לופרדס, והוא מועמד לשוב ליד-אליהו.

הקבוצה של נבן ספאחיה עוברת תקופה פחות טובה, וביום שישי האחרון הפסידה לריאל מדריד וירדה למאזן 8-8 ביורוליג. המאמן עשוי בהחלט לבקש מהנהלת הקבוצה לחזק את הסגל, והאקס, שהיה בעבר מלך הסלים של היורוליג, הוא מועמד לגיטימי.

בין שאר הקבוצות שהוזכרו לקלוט אותו נמצאות גם אקסיות אחרות של לנגפורד, כמו מילאנו, חימקי מוסקבה וקאזאן. הגארד בן ה-34 מחזיק בממוצע קריירה של 17.1 נקודות למשחק ביורוליג.

ספאחיה
ספאחיה. יביא חיזוק? (AFP)

בעבר התבטא לנגפורד על הקבוצה: "מכבי תביא לך כל מה שתצטרך כדי להטעין את המצברים, אבל אל תבזבז זמן איתם במשא ומתן. הם יגרמו לך להרגיש כאילו אתה חייב להם משהו, אבל הם לא חושבים מה הכי טוב עבורך. אחרי שתעזוב את ת"א למילאנו, אל תענה למכבי לטלפונים לשוב לישראל. ואז כשהם יתקשרו שוב כשאתה תחת חוזה בקאזאן? סמוך עלי. אל תענה להם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי