ספאחיה: איתי שגב מעולם לא אמר לי שהוא רוצה לעזוב

איתי שגב
איתי שגב | אתר רשמי

מאמן מכבי ת"א התייחס לשמועות על הרצון של הקפטן להשתחרר בעקבות מיעוט דקות. רול לקראת אולימפיאקוס (שלישי, 21:00): "יש לנו לוח זמנים קשוח, נצטרך להילחם כבר מההתחלה"

(גודל טקסט)
אחרי הניצחון הדרמטי על באמברג במחזור האחרון, מכבי תל אביב יצאה היום (שני) ליוון לקראת המשחק המסקרן מול אולימפיאקוס במסגרת המחזור ה-18 של היורוליג (שלישי, 21:00).


הפורוורד המוכשר ג'ונה בולדן, שסבל מנקע בקרסול במהלך הניצחון על באמברג, לא טס עם הקבוצה ויעבור טיפולים במטרה להכשירו למשחק מול הכוכב האדום בלגרד ביום חמישי בהיכל מנורה מבטחים.




"מבחינתנו הכי חשוב להגיע מוכנים", אמר המאמן נבן ספאחיה. "היה לנו אימון טוב מאוד אחרי יום חופשי, יהיה לנו עוד אימון בבוקר המשחק. ננסה לשחק הכי טוב שאפשר ולנצח, למרות שמדובר ביריבה קשה מאוד. במפעל הזה, כשיש כל כך הרבה משחקים ונסיעות, הכל אפשרי. אולימפיאקוס ניצחה במשחק הליגה שלה בארבעים הפרש והם יהיו מוכנים לקראתנו, לא משנה מה היה להם במשחק מול באסקוניה".


כשנשאל בנוגע לאיתי שגב, הבהיר המאמן: "היו לנו פגישות עם כל השחקנים בנוגע למצבם ומה הם צריכים. דיברתי איתו על כדורסל לפני 3-4 ימים והוא מעולם לא אמר לי שהוא רוצה לעזוב. הוא שחקן תחת חוזה במכבי תל אביב ואנחנו לא רוצים לשחרר אף אחד מהסגל. אני יודע שבמקרה שלו קצת קשה כי יש שלושה שחקנים בעמדת הסנטר ואולי אין לו הרבה דקות, אבל הוא צעיר והוא עובד קשה. לפעמים הוא משחק טוב, לפעמים לא ואני לא חושב שיש כאן עניין מיוחד".


Coach Spahija after the practice ahead of the @EuroLeague game vs @olympiacosbcpic.twitter.com/AwssbB3q4a

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) January 15, 2018


"מול אולימפיאקוס נצטרך להילחם כבר מההתחלה, זה מקום קשה לשחק בו ומול קבוצה טובה", הוסיף הגארד מייקל רול. "נצטרך להיאבק במשך 40 דקות ואני מקווה שננצח. ביורוליג יש מולנו יריבה קשה כל שבוע וגם בליגה. זה לוח זמנים קשוח, ככה שאנחנו צריכים להישאר ממוקדים ומאוחדים".


"אולימפיאקוס זו קבוצה טובה והיא תתאושש מההפסד לבאסקוניה. הם יהיו מוכנים לקראתנו", סיכם דשון תומאס. "קבוצות כאלה, אחרי שהן סופגות הפסד כבד, נלחמות כדי לחזור לעצמן – בייחוד בבית מול האוהדים שלהן".


This is what @Mreezy20 had to say ahead of the @EuroLeague game vs @olympiacosbcpic.twitter.com/3cy4VpXfzx

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) January 15, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי