רק רשת: צפו בשער של ערן זהבי בקדם העונה

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

הכוכב הישראלי כבש ב-0:4 של גוואנגז'ו על וקליי קנונס האוסטרלי. וגם: אימון בכורה לאובמיאנג בארסנל, יסאיטיס נעצר על ידי המשטרה בליטא, ריאל בטיס מפצה את האוהדים ואחוות שוערים בסביליה

(גודל טקסט)
19:30: סרג' גנאברי מציג – כך צריכים לשחק בפיפ"א 18

Serge Gnabry knows how to play FIFA right

@SergeGnabrypic.twitter.com/0cI9HQ9yMy

— 101 Great Goals (@101greatgoals) February 1, 2018

17:40: אחוות שוערים בסביליה
שוער סביליה סרחיו ריקו ספג אתמול שער לא מחוייב המציאות ב-1:1 בין סביליה ללגאנס אמש בחצי גמר הגביע הספרדי מול לגאנס, ומי שיצא להגנתו היה דווקא שוער היריבה העירונית ריאל בטיס, אנטוניו אדאן שצייץ: "מהצד השני של העיר אנחנו אמנם יריבים על המגרש, אבל עמיתים למקצוע: תמיד איתך סרחיו ריקו. תמשיך להנות מהכדורגל. השמש תמיד חוזרת לזרוח בין העננים". 



Desde el otro lado de la ciudad, eternos rivales en el campo pero a la vez compañeros de trabajo: siempre con vos @sergiorico25 Siga usted disfrutando de la demarcación más ingrata pero maravillosa del fútbol. El sol siempre vuelve a brillar entre las nubes. pic.twitter.com/GTmUyphKnk

— Antonio Adan (@AntonioAdan13) February 1, 2018

17:05: ריאל סוסיאדד מפצה את האוהדים
איניגו מרטינס שבר את ליבם של רבים מאוהדי ריאל סוסיאדד כשעבר ליריבה המרה אתלטיק בילבאו תמורת 32 מיליון יורו. כעת הקבוצה הכחולה לבנה הבטיחה לאוהדים שקנו את החולצה של הבלם שיוכלו להחליף אותה חינם אין כסף בחנות המועדון.


¡La camiseta ya está a la venta! #RealSociedad ⬇️https://t.co/1rE4hjXoqw

— Real Sociedad Fútbol (@RealSociedad) February 1, 2018

16:35: צפו בשער של ערן זהבי
ערן זהבי וקבוצתו גוואנגז'ו R&F פתחו את קדם העונה שלהם והביסו 0:4 את אוקליי קנונס האוסטרלית, וכמובן שהישראלי התכבד בשער משלו. הסרטון נמצא בתחילת הכתבה, באיזור הוידאו.


15:15: אימון ראשון לאובמיאנג בארסנל
חלוץ הרכש המרשים של התותחנים כבר מתרגל למדים החדשים, וערך היום אימון בכורה בלונדון.


#YoPierrepic.twitter.com/hAxz3nrCUR

— Arsenal FC (@Arsenal) February 1, 2018

14:30: הפועל תל אביב ביקרה בטייבה
קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב התארחה הבוקר בבית ספר אלמג'ד בטייבה, במסגרת מיזם "כדורסל למען הקהילה" של מפעל הפיס ומנהלת הליגה. 350 ילדים קיבלו את הקבוצה בחום רב ובהתלהבות. בביקור נכחו גם יו"ר מפעל הפיס, אלוף (מיל') עוזי דיין, וראש עיריית טייבה, מר שועאע מסארווה מנצור. במשחק הראווה בין נבחרת התלמידים המקומית לאדומים ניצחו האורחים מתל אביב 43:69. מוחמד חאג' יחיא נבחר לשחקן המצטיין וקיבל מהקפטן רביב לימונד גופיה חתומה על ידי כל שחקני הפועל ת"א. התלמיד אחמד יונס זכה בתחרות השלשות במשותף עם דניאל איידן. בסיום האירוע נשארו השחקנים זמן רב על הפרקט, שוחחו והצטלמו עם הילדים וחילקו להם גלויות חתומות.


 

 "כמו בכל שנה, היה כיף גדול לבוא ולתרום מהזמן שלנו לקהילה", אמר תומר גינת, "נהנינו מאוד, ביקור כזה הוא דבר שגורם לנו להרגיש טוב עם עצמנו וגם מגבש את הקבוצה. אני שמח שבאנו ועשינו לילדים כיף. במוצאי שבת אנחנו חוזרים הביתה למשחק מאוד חשוב, אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום מול האוהדים הנפלאים שלנו ואני מקווה שנעשה את העבודה". טוני גפני הוסיף: "בכל פעם שיש לנו הזדמנות להעלות חיוך על פני הילדים, אנחנו שמחים לעשות את זה. אני תמיד טוען שבעוד עשר שנים אף אחד לא יזכור אותנו או יבקש חתימה וצילום, ככה שבתור שחקנים אנחנו מעריכים את זה לא פחות מהילדים. זו הזדמנות נהדרת להפיץ את האהבה לכדורסל ברחבי הארץ, זה היה יום פשוט יוצא מן הכלל מבחינתנו. במוצ"ש מחכה לנו עוד משחק חשוב, אנחנו מרגישים שאנחנו מתחברים ממשחק למשחק והאווירה כעת פשוט נהדרת".


הפועל תל אביב ונבחרת התלמידים (עודד קרני, מנהלת הליגה)


14:00: צ'לסי השיקה את הקמפיין נגד אנטישמיות

במשחק אמש של צ'לסי נגד בורנמות', צ'לסי השיקה אמש את הקמפיין שלה אנטישמיות. הבעלים של הבלוז רומן אברמוביץ' העביר מסר לאוהדים בחוברת המשחק: "המשחק הלילה הוא משחק חשוב. בסוף השבוע האחרון ציין העולם את יום הזכרון הבינלאומי לשואה – זכרון לפשע האיום ביותר שבוצע בתולדות ההיסטוריה האנושית. את הזוועות הללו אסור לנו לשכוח לעולם, ועלינו לעשות כל שבכוחנו על מנת למנוע שיתרחשו בשנית. כבוד הוא לי להקדיש את המשחק הלילה לזכר קורבנות השואה ולקהילה היהודית. 

"אני גאה להודיע כי אנו יוצאים הערב ביוזמה חדשה להעלות את המודעות לנושא האנטישמיות ולפעול כנגדה בכל דרך אפשרית. אני מקווה כי נזכה לראות את תמיכתכם ביוזמה חשובה זו. אנו נמצאים בתחילתו של המסע, ולכל אחד מאיתנו תפקיד חשוב – במאבק כנגד אפליה במועדון, וברחבי העולם. בעזרתכם, צ'לסי תוכל להוביל את המאבק ההכרחי הזה, ולהוכיח לעולם שהמועדון שלנו פתוח בפני כולם".



רומן אברמוביץ' (צ'לסי, רשמי)

 


אצטדיון סטמפורד ברידג' בהשקת הקמפיין (שחר עזרן)


13:35: הספורטאים הרוסים זוכו
בית הדין הגבוה לספורט, הקאס, זיכה את 28 הספורטאים הרוסים שהושעו על ידי הוועד האולימפי בגין שימוש בחומרים אסורים באולימפיאדת החורף בסוצ'י 2014. 17 מהם זוכו באופן מלא, 11 מתוכן זוכו חלקית ויחזרו לפעילות אחרי משחקי החורף בפיונגצ'אנג בעוד כשבועיים.


13:10: איחוד צהוב בליטא
שרונאס יאסיקבצ'יוס, רכז מכבי תל אביב בעבר ומאמן ז'לגיריס קובנה בהווה, מצא זמן להחליף כמה מילים עם שמעון מזרחי לפני המשחק הערב בין הקבוצות.


Nice to meet U pic.twitter.com/6uTEmqjQDw

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) February 1, 2018

12:30: ווסט ברומיץ' זוכרת את רג'יס

למשחק אתמול מול מנצ'סטר סיטי, עלו הבאגיז עם הדפס מיוחד לזכרו של שחקן העבר סיריל רג'יס, שהלך לעולמו ב-14 בינואר בגיל 59 בעקבות התקף
לב.


We will wear special shirts to honour Cyrille Regis during our @premierleague game against @SouthamptonFC on Saturday.#WBAhttps://t.co/KfHRms5Oox

— West Bromwich Albion (@WBA) February 1, 2018

11:30: יסאיטיס נעצר בחשד שהיכה את אשתו
אקס מכבי תל אביב סימאס יסאיטיס נעצר לפני מספר ימים בליטא בחשד שהיכה את אשתו ותקף אותה באלימות מספר פעמים כשהיה שתוי.


11:00: נבחרי חודש ינואר בליגת ווינר סל
מנהלת הליגה פרסמה את מצטייני חודש ינואר בליגת ווינר סל: סק הנרי ממכבי אשדוד נבחר ל-MVP, נמרוד לוי ממכבי אשדוד לישראלי המצטיין ומאמן הקבוצה הדרומית בראד גרינברג למאמן החודש.


סק הנרי מ@maccabiashdod הוא ה-MVP של חודש ינואר בליגת ווינר סל >>>https://t.co/Y9bi9aHGelpic.twitter.com/Y4jircdeTB

— Winner League (@WinnerLeague) February 1, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי