71:81 לבאסקוניה בוולנסיה, מילאנו גברה 77:86 על חימקי במוסקבה

גאודלוק
גאודלוק | מסך

יריבת מכבי ת"א על מקום בשמינייה ניצחה בדרבי הספרדי, גאודלוק קלע 26 נקודות וסחף את האיטלקים לניצחון חוץ מפתיע על הרוסים, שאיבדו גובה והסתבכו. ריאל מדריד גברה על פנאתינייקוס 75:92

(גודל טקסט)
שלושה משחקים נערכו הערב (חמישי) ביורוליג בנוסף למשחק החוץ של מכבי תל אביב שגברה על אנאדולו אפס בטורקיה. חימקי מוסקבה רשמה הפסד בית מפתיע 86:77 מול ארמני מילאנו, שהעמיד את מקומה בין שמונה האחרונות בסכנה. בדרבי הספרדי, ניצחה באסקוניה, יריבת מכבי תל אביב על מקום בשמינייה, בחוץ את ולנסיה 71:81, ריאל מדריד גברה על פאו 75:92 והשיגה מקדמה בקרב על הביתיות בהצלבה.



חימקי מוסקבה – ארמני מילאנו 86:77
הרוסים המשיכו עם חוסר היציבות והמקום שלהם בין שמונה האחרונות בסכנה. לפני המפגש מול מכבי תל אביב בהיכל, הם נוצחה בפעם ה-11 העונה. מילאנו, שאיבדה סיכוי לעלות להצלבה, פתחה בצורה חזקה כשאנדרו גאודלוק בלט והוביל את קבוצתו ליתרון של 20:30 בתום הרבע הראשון. בפתיחת הרבע השני חימקי חזרה למשחק, אך האורחת שוב רצה לקראת סיום המחצית וירדה ביתרון 39:49. חימקי פתחה את החצי השני חזק והצליחה להפוך את התוצאה בזכות יכולת טובה של שבד, אך שחקני מילאנו הגיעו נחושים וניצלו יום קליעה לא טוב של הרוסים בדרך לניצחון חוץ מרשים. גאודלוק סיים עם 26 נקודות, שבד קלע 24 מנגד.


ריאל מדריד – פנאתינייקוס 75:92

מקדמה משמעותית לבלאנקוס בקרב על יתרון הביתיות. ללא דונצ'יץ הפצוע, ריאל הנחילה לפאו את הפסדה הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים ביורוליג. המארחת ירדה להפסקה עם יתרון נקודה, 37:38, לאחר שני רבעים צמודים ומותחים. ברבע השלישי החלה הבריחה הגדולה של הלבנים הודות ל-26 נקודות של קוזר ו-15 של קמפאצ'ו. ג'יימס קלע 23 ליוונים.



ולנסיה – באסקוניה 81:71
באסקוניה לא נלחצה והגיבה לניצחון החוץ של מכבי תל אביב בטורקיה. היא גברה על ולנסיה בדרבי הספרדי והיא עדיין חזק במרדף אחרי החבורה של נבן ספאחיה והכרטיס להצלבה. העטלפים נראו טוב יותר בחצי הראשון וירדו להפסקה עם יתרון 31:36. באסקוניה הפכה את התוצאה ברבע השלישי, אך ולנסיה התעשתה וחזרה להוביל ברבע הרביעי. באסקוניה, שכאמור רוצה להשיג את המקום השמיני, נלחמה והשיגה בסיום את הניצחון המיוחל. הוארטס בלט עם 19 נקודות, פויגטמן עזר לו עם 16.


.@Baskonia holds on to its playoff hopes pic.twitter.com/To1Gzr92Ay

— EuroLeague (@EuroLeague) March 8, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי