מייקל רול: ניצחון גדול. ספאחיה: שיחקנו טוב מהם

ספאחיה
ספאחיה | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב סיכם את הניצחון על אנאדולו אפס בטורקיה: "עשינו להם מה שהם עשו לנו בהיכל". האמריקאי: "היינו זקוקים לזה, העונה עוד ארוכה". קיין: "שיחקנו אחד בשביל השני"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) 81:94 על אנאדולו אפס בטורקיה ועלתה למאזן 12:13 ביורוליג. הצהובים, שישחקו ביום חמישי הקרוב מול חימקי מוסקבה בהיכל, עשו צעד משמעותי לעבר כניסה לשמינייה הראשונה והבטחת המקום בהצלבה.

נבן ספאחיה סיכם: "קלענו שלושת באחוזים טובים ושיחקנו יותר טוב מהם. עשינו לטורקים משהו שדומה לזה שהם עשו לנו בתל אביב מבחינת הזריקות מחוץ לקשת. השגנו ניצחון חשוב ואני רוצה לברך את השחקנים שלי על כך".

מייקל רול שקלע 16 נקודות אמר בסיום: "היינו זקוקים לניצחון הגדול הזה. היו לנו שלושה הפסדים רצופים ורצינו לנצח את המאבקים על כדורים אבודים והגענו למשחק הזה בפוקוס. יש בקבוצה שלנו כישרון והיום שיחקנו ביחד. העונה עוד ארוכה ואנחנו צריכים להתאושש ולתת עוד דחיפה לקראת הסוף".

דיאנדרה קיין הסביר: "שיחקנו אחד ואחד בשביל השני. באנו לכאן בשביל להילחם כי ידענו מה החשיבות של המשחק. מגיע קרדיט לכל הצוות המקצועי. מצפים לנו משחקים חשובים וקשים בהמשך העונה".


הגיע למשחק בפוקוס. מייקל רול (אודי ציטיאט, טורקיה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי