ווימס: הקארמה תמיד קיימת, עובדה שמכבי מתקשה בלעדיי

ג'ונה בולדן מול סוני ווימס
ג'ונה בולדן מול סוני ווימס | אודי ציטיאט

השחקן ששוחרר בעונה שעברה ממכבי תל אביב כי סירב לעבור בדיקת סמים, התראיין בטורקיה ועקץ את קבוצתו הקודמת: "הם עשו כמה טעויות. אם הורחקתי, איך זה יכול להיות שאני משחק עכשיו ביורוליג?"

(גודל טקסט)

 ב-30 בינואר 2017 שוחרר סוני ווימס ממכבי תל אביב אחרי שסירב לעבור בדיקת סמים, אשר לפי חלק מהפירסומים מומנה על ידי הקבוצה הישראלית במטרה להיפטר מהחוזה הכבד שלו. בפברואר האחרון הוא חתם באנדולו אפס מתחתית היורוליג ואפילו הספיק אפילו לקלוע 21 נקודות מול הצהובים בתחילת החודש.

היום התראיין השחקן לאתר "יורוהופס" ודיבר בין היתר על מה שקרה במכבי: "הם טוענים שהורחקתי, אבל אם זה נכון – איך זה יכול להיות שאני משחק עכשיו שוב ביורוליג? הם מצידם עשו כמה טעויות. כרגע אני שמח שחזרתי לשחק ויודע שהקארמה תמיד קיימת ועובדה שעכשיו הם מתקשים ביורוליג בלעדיי".

ווימס לא שכח להלל את עצמו: "שיחקתי בצסק"א מוסקבה שהיא אחת הקבוצות הטובות ביורוליג. אני עדיין אחד האמריקאים הכי טובים ששיחקו אי פעם באירופה. אני גאה בעצמי על כך. אני תמיד ממשיך לעבוד על המשחק שלי, אפילו בפגרה בקיץ".

ווימס בימיו במכבי. הקארמה משחקת תפקיד (אודי ציטיאט)
ווימס בימיו במכבי. הקארמה משחקת תפקיד (אודי ציטיאט)

השאיפות לעתיד: "כנראה שאשאר באירופה. הייתי כבר בNBA ואני לא כזה מעוניין לשוב לשם, הכל שם פוליטיקה. אני מרגיש מאוד נוח באירופה וזה מרגיש לי כמו המקום אליו אני שייך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי