נוריס קול: אני נותן ייעוץ מקצועי לאבדיה ולזוסמן

נוריס קול וגיא גודס
נוריס קול וגיא גודס | דני מרון

גארד מכבי ת"א בבלוג באתר היורוליג לפני באסקוניה (חמישי, 22:00): "יש לנו משחק גדול, אנחנו נלחמים על חיי הפלייאוף שלנו", "כאשר אני במצב של 'לחיות או למות' הגישה היא לשחק הכי קשוח שאפשר"

(גודל טקסט)
נוריס קול פרסם היום (רביעי) בלוג באתר הרשמי של היורוליג לקראת המשחק החשוב מול באסקוניה במחזור ה-29 והלפני אחרון במפעל.


"יש לנו משחק גדול", כתב הרכז. "אנחנו משחקים על חיי הפלייאוף שלנו. אנחנו מבינים את האתגר שעומד בפנינו ואני מצפה לראות איך נגיב. ניצחנו את באסקוניה במחזור השני, אבל זה היה כל כך מזמן. הם קבוצה אחרת לגמרי עכשיו. ברור שהם משחקים הרבה יותר טוב. הם כנראה הקבוצה החמה ביותר ביורוליג עכשיו".


אבל כל זה לא משנה. מה שחשוב הוא שאנחנו משחקים על חיי הפלייאוף שלנו. אנחנו צריכים לעשות כל שביכולתנו כדי לצאת משם עם ניצחון. בזה הפוקוס שלנו. אני אומר לחבר'ה הצעירים שלנו שאנחנו חייבים להיות אגרסיביים ולהיות קשוחים. כאשר אני במצב של לחיות או למות הגישה שלי היא להתחרות הכי חזק שאני יכול. בסופו של דבר, הדבר היחיד שאתה יכול לשלוט הוא כמה קשוח אתה משחק. אתה לא יכול לשלוט אם הכדור ייכנס או לא וגם לא באווירה שתהיה במגרש, אז אתה צריך להיות מרוכז בדברים שלך. אם הקבוצה שלי תהיה מודעת לדברים האלה, יש לנו סיכוי".


"יש איתי במכבי ילדים בגילאי תיכון וזה דינמיקה אחרת", המשיך קול לספר על הקבוצה הצעירה שנבנתה העונה ביד אליהו. "אני נותן ייעוץ מקצועי לשחקנים כמו דני אבדיה או יובל זוסמן איך להתמודד עם הגוף שלהם, איך להרכיב שגרה, דברים כאלה. באירופה הילדים הם אנשי מקצוע בגיל צעיר כל כך. זה די מעניין".


נוריס קול. לחיות או למות (דני מרון)
נוריס קול. לחיות או למות (דני מרון)


"כאן החבר'ה האלה לומדים קודם איך להתמודד עם מאבקים נפשיים ופיזיים. זוסמן למשל מקבל כבר בשלב מוקדם את הניסיון ועד שהוא יהיה בן 21, הוא יהיה רגיל לזה. אני חושב שזה יהיה יתרון בשבילו. אין לו מה לדאוג, הוא רק צריך לבנות את המשחק שלו ולבנות את גופו כך שהוא יהיה מסוגל לעמוד במשחק מקצועי. עלול להיות מאוד מפחיד לשחק נגדו".


It's video session time in Vitoria-Gasteiz pic.twitter.com/HUYqQ4rdVg

— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabitlvBC) March 28, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי