קבוצות היורוליג נגד ינאקופולוס: "לא יעסוק בשום פעילות"

דימטריס ינאקופולוס
דימטריס ינאקופולוס | טוויטר

עשרת המועדונים המחזיקים ברישיון A, ביניהם מכבי ת"א, הוציאו הודעת גינוי חריפה לפעולותיו האחרונות של בעלי פנאתינייקוס: "דורשים שיחדל לחלוטין מהתנהגותו". עורכי הדין של הארגון יפתחו בהליכים משפטיים

(גודל טקסט)

המלחמה בין היורוליג לפנאתינייקוס והבעלים הקפריזי שלה ממשיכה להעסיק את הכדורסל האירופי. היום (חמישי) הוציאו עשר הקבוצות שמחזיקות ברישיון A, כולל מכבי תל אביב, מכתב גינוי חריף לפעולותיו האחרונות של דימטריס ינאקופולוס.

"ההתקפות האחרונות של מר ינאקופולוס מנוגדות לכל העקרונות והערכים האתיים של הספורט", נכתב. "הוא העליב אנשים וזה נוגד את עקרון הכבוד המהווה את הבסיס בין חברי קהילת ספורט. המועצה תנקוט בכל הצעדים המתאימים כדי להבטיח שהאדם הזה לא יוכל לעסוק בכל פעילות במסגרת היורוליג עד שיחדל לחלוטין מהתנהגותו זו".

כזכור, לפני מספר ימים פרסם ינאקופולוס פוסט בחשבון האינסטגרם ובו כתב "לך תז***" לעברו של מזכ"ל המפעל, ג'ורדי ברתומאו. הנהלת המפעל פנתה ליועצים המשפטיים כדי שיפתח בהליכים הרלוונטיים כדי לתקן את הנזק שגרם היווני ל"יושר והאמינות" של ראשי הארגון.

"המועדונים, הדירקטוריון וההנהלה של המפעל מדגישים כי רצונם הוא שפנאתינייקוס תישאר חלק מהתחרות החשובה ביותר של הכדורסל האירופאי, בזכות אמונתנו המוצקה כי האוהדים וההיסטוריה של המועדון לא צריכים להיפגע מהתנהגות של אדם מסוים, ולא צריכים לפספס את ההנאה מתחרות הכדורסל הטובה ביותר באירופה, אליה המועדון שלהם שייך".

ינאקופולוס. קבוצות היורוליג נגדו (טוויטר)
ינאקופולוס. קבוצות היורוליג נגדו (טוויטר) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי