לוקה דונצ'יץ' נבחר לשחקן הצעיר של השנה ביורוליג

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | אתר רשמי

הכוכב בן ה-19 של ריאל מדריד זכה בתואר היוקרתי שנה שנייה ברציפות, רק מירוטיץ' ובגוגדנוביץ' המשחקים כיום ב-NBA עשו זאת לפניו

(גודל טקסט)
בעוד עשרה ימים ייצא לדרך הפיינל פור של היורוליג, השנה ייערך בבלגרד, סרביה, ולקראת התחרות פרסם היום היורוליג כי כוכבה הצעיר של ריאל מדריד, הגארד לוקה דונצ'יץ', הוא הזוכה שנה שנייה ברציפות בתואר השחקן הצעיר של העונה.


דונצ'יץ' בן ה-19 סיפק העונה 16.1 נקודות למשחק בממוצע והוסיף 4.4 אסיסטים ו-1.2 חטיפות מדי משחק, כמובן שהיה אחד השחקנים הבולטים של הבלאנקוס בדרך להבטחת המקום בפיינל פור, שם תפגוש ריאל בחצי הגמר את צסק"א מוסקבה.


עד כה היו רק שני שחקנים שזכו בתואר היוקרתי פעמיים ושניהם שחקני NBA כיום, ניקולה מירוטיץ' המונטנגרי שיצא מריאל מדריד לשיקגו בולס ובימינו בניו אורלינס ובוגדן בוגדנוביץ' שמפנרבחצ'ה עבר לסקרמנטו. דונצ'יץ' הסלובני עשוי להצטרף אליהם בליגה הטובה בעולם, כשלפי ההערכות הוא ייבחר באחד מהמקומות הראשונים בדראפט הקרוב.


כידוע, מאמן נבחרת סלובניה איגור קוקושוב קיבל רק השבוע את המשרה היוקרתית לאימון פיניקס סאנס. באליפות אירופה האחרונה, בה זכתה סלובניה, נבחר דונצ'יץ' לחמישיית הטורניר בזכות 14.3 נקודות בממוצע למשחק, 8.1 כדורים חוזרים ו-3.6 אסיסטים.


2️⃣ in a row… pic.twitter.com/59Yc8brObd

— EuroLeague (@EuroLeague) May 8, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי