פאבלו לאסו: הרבה שחקנים אצלנו לקחו את היכולת שלהם לקצה

פאבלו לאסו
פאבלו לאסו | AFP

מאמן ריאל מדריד היה מאושר בסיום הניצחון 83:92 על צסק"א מוסקבה בחצי גמר הפיינל פור והבהיר: "אף אחד לא חשב בדצמבר שנגיע לזה". בגמר הוא יפגוש את המאמן המעוטר ביבשת, ז'ליקו אוברדוביץ' שיחפש תואר עשירי

(גודל טקסט)

 פנרבחצ'ה מול ריאל מדריד. אלופת אירופה מול הקבוצה עם הסגל הנוצץ ביותר. זה גמר הפיינל פור כפי שנקבע אתמול (שישי) בתום ערב נהדר של כדורסל ברמה גבוהה מאוד. הראשונה לעלות לגמר הייתה פנרבחצ'ה שגברה על ז'לגיריס קובנה ומאמנה ה"ישראלי" שאראס 67:76, לאחר מכן ריאל מדריד גברה על צסק"א מוסקבה באותו הפרש – 83:92.

מי שמסמל את הסגל הנוצץ של ריאל מדריד הוא כמובן לוקה דונצ'יץ'. מי שאמור להיבחר ראשון בדראפט ה-NBA הקרוב קלע 16 נקודות, הכי הרבה לשחקן מתחת לגיל 20 בפיינל פור, הוריד שבעה ריבאונדים וסיים עם מדד 18 – כל זה לעיני הסקאוטים של פיניקס. סרחיו יול, שחזר מפציעה קשה רק בסדרת רבע הגמר, עלה מהספסל ותרם בעצמו 16 נקודות – כולל שלוש שלשות.

"אנחנו בגמר ואני בטוח שהרבה אנשים לא חשבו שזה יקרה כשהעונה התחילה", אמר בסיום מאמן הקבוצה פאבלו לאסו, "הרבה שחקנים אצלנו לקחו את היכולת שלהם לקצה. אנחנו מאושרים להיות כאן וביום ראשון, בגמר, נבוא כדי לקחת את התואר".

לוקה דונצ'יץ'. הכי הרבה נקודות לשחקן מתחת לגיל 20 (AFP)
לוקה דונצ'יץ'. הכי הרבה נקודות לשחקן מתחת לגיל 20 (AFP)

בגמר הוא יפגוש את אלופת אירופה, פנרבחצ'ה, ואת המאמן המעוטר ביבשת ז'ליקו אוברדוביץ': "הם קבוצה מצוינת. הם חזקים מאוד בעיקר בעמדות הפנים ונצטרך להתאמץ בהגנה. בנוסף, הם מאוד אתלטים ומהירים ואלה כמה מהסיבות שהפכו אותם לאלופי אירופה".

בצד השני, מי שהצטיין אצל הטורקים הוא בובי דיקסון. אולי אם היה משחק בישראל הוא היה בא בסיום המשחק אל מאמנו ומתלונן על מיעוט דקות המשחק שקיבל, אבל במקום להתלונן הוא ניצל את הזמן וקלע 19 ב-12 דקות בלבד וסיים עם מדד 18 – הגבוה ביותר אצל המנצחים: "הניסיון שווה הכל במשחקים כאלה. פשוט חיפשתי את הזריקות שלי וניסיתי להיות שם בשביל הקבוצה", אמר בסיום.

המאמן המנצח, שיחפש תואר יורוליג עשירי, אמר בסיום: "בהפסקת המשחק דיברנו כמה חשוב שנשחק את ההגנה שלנו וזה מה שניצח לנו את המשחק. ז'לגיריס עשו הכל כדי לנצח אבל אני שמח שהצלחנו לקחת את זה. הגמר יהיה קשה מאוד אבל גם שם נבוא לתת את המשחק שלנו ולקחת עוד תואר".

שאראס. הפסיד בחצי הגמר הראשון שלו כמאמן (AFP)
שאראס. הפסיד בחצי הגמר הראשון שלו כמאמן (AFP)

שארונאס יאסיקביצ'יוס, שהפסיד בחצי הגמר הראשון שלו כמאמן אבל קיבל הרבה מחמאות על הדרך שעשה עם קבוצתו הצנועה, אמר: "האווירה השפיעה עלינו ולא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו. לצערי אפשר להגיד שהיינו הקבוצה המשעממת ביותר בחצי הגמר הזה. היינו צריכים להיות יותר אגרסיביים בהגנה כדי לעצור את השחקנים שלהם. אנחנו עדיין רוצים לנצח במשחק על המקום השלישי אז העבודה שלנו לא נגמרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי