ספאחיה: "איבדנו כדורים טיפשיים, האיכות שלהם הכריעה"

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההפסד 89:86 לצסק"א מוסקבה בהיכל: "ידעתי שנעשה צעד קדימה, היה חסר לנו עוד קצת נשק בסיום בשביל לנצח". טאריק בלאק: "חפרנו לעצמנו בור עם האיבודים בפתיחת המשחק"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נוצחה הערב (שלישי) 89:86 בהיכל מול צסק"א מוסקבה והיא עדיין ללא ניצחון בתום שני מחזורים ביורוליג. בהיעדרו של ג'רמי פארגו הפצוע, אנג'לו קלויארו צלף 21 נקודות והצהובים כמעט הדהימו את אחת הקבוצות הכי טובות באירופה, אך בסופו של דבר ירדו מאוכזבים. בעוד כ-48 שעות החבורה של נבן ספאחיה כבר תתארח אצל בודצ'נוסט במטרה להשיג ניצחון בכורה העונה במפעל.

סאפחיה סיכם: "בסופו של דבר לא הצלחנו להתמודד עם האיכות שלהם. איבדנו כדורים טיפשיים בהתחלה ועזרו להם לקלוע סלים קלים. בחצי השני היה שיפור בנושא הזה, בקושי איבדנו, אבל זה כבר לא הספיק".

המאמן הוסיף: "אני רוצה לברך את היריבה על התוצאה, אך גם חשוב לי לומר מילה טובה לשחקנים שלי שנתנו את הכל הערב. לא הופתעתי מאיך ששיחקנו כי ידעתי שנעשה צעד קדימה אחרי ההפסד באתונה במחזור הראשון. בסיום היה חסר לנו עוד קצת נשק בשביל להשיג את הניצחון".

טאריק בלאק אמר: "איבדנו הרבה כדורים בפתיחה וחפרנו לעצמנו בור. אנחנו בטוחים בעצמנו ללא שום קשר לזהות היריבה והמטרה היא אך ורק ניצחון תמיד".


הסתכלו לצסק"א מוסקבה בלבן של העיניים. שחקני מכבי תל אביב הערב בהיכל (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי