ספאחיה: "כדורסל משחקים 40 דק', עשינו הגנה אדירה בסוף"

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | אודי ציטיאט

אחרי שני הפסדים, מכבי ת"א ניצחה לראשונה העונה ביורוליג עם 68:78 אצל בודוצ'נוסט, הודות להופעה בלתי נשכחת של סקוטי ווילבקין: "היה משחק קשוח". ספאחיה סיכם: "מגיע ליריבה קרדיט, לקחנו זריקות טובות בסיום"

(גודל טקסט)
אחרי שני הפסדים רצופים, מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) את ניצחון הבכורה שלה העונה ביורוליג, 68:78 בחוץ מול בודוצ'נוסט. הקבוצה המונטנגרית הובילה לאורך מרבית שלבי משחקי, אך הצהובים התעוררו ברבע האחרון, בו ניצחו 6:20 והשיגו את התוצאה הרצויה. סקוטי ווילבקין הצטיין אצל הצהובים עם 28 נקודות וחמישה אסיסטים. 


נבן ספאחיה סיכם: "הם היו טובים יותר במשך 30 דקות, אבל עשינו הגנה יוצאת מן הכלל ברבע האחרון ובסופו של דבר ניצחנו. הצלחנו לקחת זריקות טובות והן נכנסו ב-10 הדקות האחרונות וזה היה המפתח. ידעתי שיהיה משחק קשה ואני רוצה לתת קרדיט לבודוצ'נוסט ולמאמן שלה שנתנו הערב הופעה מצוינת".


סקוטי ווילבקין שהצטיין עם 28 נקודות וחמישה אסיסטים אמר בקצרה בסיום: "היה משחק קשוח מאוד, הם שיחקו חזק וטוב והאוהדים שלהם היו נפלאים, אבל בסוף הצלחנו לעשות את זה. החצי הראשון היה פחות טוב, היה הרבה תסכול, אבל הצלחנו לצאת מזה".


מייקל רול: "בחצי הראשון איבדנו הרבה כדורים ונתנו להם לקלוע 41 נקודות. בחצי השני כבר סגרנו טוב יותר לריבאונד, רצנו להתקפות טוב יותר וזה היה המפתח הערב".




הופעה אדירה שלו סידרה ניצחון בכורה. ווילבקין (אודי ציטיאט, מונטנגרו)

מייקל רול. "סגרנו טוב לריבאונד בחצי השני" (אודי ציטיאט, מונטנגרו)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי