גם זה לא הספיק: 70:74 לפנרבחצ'ה על מכבי ת"א

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | עדי אבישי

אלופת ישראל נראתה טוב במשחקו הראשון של ספרופולוס בהיכל והוליכה ב-8 הפרש, אך הטורקים הפכו את התוצאה והמאזן של הצהובים ירד ל-8:1 ביורוליג. בסיום, הקהל הביתי הריע לשחקנים על ההקרבה והנחישות

(גודל טקסט)

זה היה קרוב, זה נראה הרבה יותר טוב, אך זה לא הספיק  והמשבר הצהוב העמיק בדרך למאזן נוראי וחסר תקדים בקבוצה – 8:1. המאמן היווני החדש, יאניס ספרופולוס ערך הופעת בכורה על הקווים בהיכל התל אביבי, התקבל בחום על ידי הקהל, אבל לא הצליח למנוע מקבוצתו הפסד יורוליג שישי רצוף, 74:70 לפנרבחצ'ה הטורקית. 


הצהובים נראו כאמור טוב יותר לעומת המשחקים הקודמים שלהם במפעל, אבל לא הצליחו להשיג ניצחון מול האורחים החזקים. המשחק הבא של מכבי תל אביב במפעל ייערך ביום חמישי הבא בתל אביב כשהצהובים יארחו את באיירן מינכן. 


קלעו למכבי ת"א: סקוטי ווילבקין ואנג'לו קלויארו 15 נקודות כ"א, דיאנדרה קיין 9, טאריק בלאק וקנדריק ריי 8 כ"א, אלכס טיוס 6, ג'וני אובראיינט 5, דני אבדיה ויובל זוסמן 2 כ"א. 


קלעו לפנרבחצ'ה: קוסטאס סלוקאס 18 נקודות, מרקו גודוריץ' 13, יאן וסלי 11, ז'ופרי לוברן, לואיג'י דאטומה ועלי מוחמד 8 כ"א, מליח מהמטוגלו 4, ניקולה קליניץ' וניקולו מלי 2 כ"א.



ווילביקין ובלאק. שינוי מרנין אך בסיום עוד אכזבה (עדי אבישי)

 




יאניס ספרופולוס. בכורה ביתית (עדי אבישי)


רבע ראשון
מכבי תל אביב פתחה עם סקוטי ווילבקין, דיאנדרה קיין, ג'וני אובריאנט, אנג'לו קלויארו וטאריק בלאק. שתי הקבוצות פתחו את המשחק עם אחוזי קליעה רעים מהשדה והאורחים קלעו שתי נקודות בלבד בחמש הדקות הראשונות. טאריק בלאק העלה עם את הצהובים ל-2:8. מכבי תל אביב נראתה נהדר, ובתום מתפרצת נאה, קנדריק ריי העלה אותה ל-9:16. האורחים נגסו מעט בהפרש והרבע הסתיים ב-13:16 לזכות מכבי תל אביב.



קלויארו בהתקפה של הצהובים (עדי אבישי)


רבע שני
הרבע נפתח בקצב, לוברן הוריד את היתרון של מכבי ל-20:19 בלבד. דאטומה נכנס לעניינים ועם שלשה העלה את הטורקים ליתרון ראשון במשחק כשקבע 20:22. סקוטי ווילבקין בשלשה, החזיר את היתרון לצד הצהוב, אבל בובי דיקסון הגיב עם שלשה משלו וזה כבר 25:27 לאורחים. שלשה נהדרת של ג'וני אובריאנט העלתה את מכבי ל-27:28, אוברדוביץ' לקח פסק זמן, ולואיג'י דאטומה חזר ממנו עם שלשה והיתרון שוב של האורחים. הנדנדה נמשכה ושלשה של ווילבקין קבעה 30:31 למכבי. מהלך של שלוש נקודות של טאריק בלאק העלה את היתרון ל-30:36. מכבי שמרה על היתרון וירדה להפסקה ביתרון 36:41.



גם דני אבדיה קיבל קרדיט מהמאמן היווני (עדי אבישי)



ווילביקין מול הגנת פנר (עדי אבישי)


רבע שלישי
מכבי תל אביב שמרה על הפער בתחילת הרבע ולא אפשרה לטורקים לרוץ. דיאנדרה קיין חדר לצבע והעלה ל-41:47. הטורקים חזרו לעניינים, הלכו לקו, קלעו ועלו ליתרון. קוסטאס סלוקאס מצא את יאן וסלי שהעלה את פנר ל-50:53. האורחים הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום הרבע ובסיומו הוליכו 53:55. 



אוברדוביץ' ברגעי המתח (עדי אבישי)



ספרופולוס. התחבר לקהל בהיכל (עדי אבישי)


רבע רביעי
שתי נקודות של טיוס פתחו את הרבע והשוו ל-55:55, איזה משחק צמוד ומותח בהיכל. טיוס קיבל כדור מזוסמן ועם דאנק איזן שוב, 57:57. שתי שלשות של מרקו גודוריץ' העלו את האורחים ל-59:64. גודוריץ' המשיך ללהוט וקבע 62:69 לטורקים. שלשה של ווילבקין השאירה את מכבי במשחק והורידה ל-73:66. מכבי המשיכה ביכולת הטובה ואנג'לו קלויארו הוריד קבע 70:73 לפנרבחצ'ה, דקה ורבע לסיום. בלאק חסם את סלוקאס מתחת לסל והלהיc את הקהל, אl אייר בול של ווילבקין בהתקפה הבאה צינן את ההתלהבות. וסלי נשלח לקו, דייק פעם אחת וקבע את תוצאת הסיום, 70:74 לטורקים.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי