ספרופולוס: "ארבעה ניצחונות עבור מועדון כמו מכבי זה כלום"

יאניס ספרופולוס, טאריק בלאק
יאניס ספרופולוס, טאריק בלאק | עדי אבישי

מאמן הצהובים אחרי הניצחון על פנאתינייקוס: "רוצה לבנות פה קבוצה ששואפת ליותר". על קלויארו: "היום הוא התעלה, אבל כל פעם זה מישהו אחר". פארגו: "אין גבול למה שהקבוצה הזאת יכולה להשיג"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) ניצחון רביעי ברציפות ביורוליג, הפעם 75:84 חשוב על פנאתינייקוס בהיכל כאשר מי שהוביל את הצהובים הוא אנג'לו קלויארו שהפציץ 20 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים.

"השחקנים נלחמו, אני גאה בהם", אמר בסיום המאמן יאניס ספרופולוס. "זה לא היה פשוט, פנאתינייקוס באה להילחם על המשך דרכה, אבל השחקנים לא נלחצו והשיגו את הניצחון החשוב".

רצף הניצחונות: "לנצח ארבעה משחקים עבור מועדון כמו מכבי תל אביב זה שום דבר, אנחנו צריכים להמשיך בצורה הזו. אני רוצה לבנות פה קבוצה ששואפת ליותר. אנחנו צריכים להמשיך להילחם".

על קלויארו: "אהבתי את ההופעה של כל השחקנים, בכל ערב מישהו אחר מתעלה והיום אנג'לו עשה את זה עבורנו. הסגל שלנו מוכשר".

ג'רמי פארגו הוסיף: "אין גבול למה שהקבוצה הזאת יכולה להשיג. ידענו מהרגע הראשון שהפוטנציאל פה עצום, היחידים שחשבו אחרת הם האנשים שלא היו בחדר ההלבשה שלנו".

ריק פיטינו המאמן המפסיד: "ההבדל היחידי בין אירופה ל-NBA הוא שאם אתה חודר לסל ועושים עלייך עבירה, השופט לא שורק. יש לנו בעיה בקליעה, ונצטרך להסתדר כי סטף קרי וקווין דוראנט לא מגיעים לפה".


ג'רמי פארגו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי