ספרופולוס: "דני אבדיה ישחק ביורוליג, העתיד שלו ורוד"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב במסיבת העיתונאים לקראת דרושפאקה (חמישי ב-21:05): "השחקנים צריכים להבין שיהיה קשה, זו יריבה שאין לה מה להפסיד". על קנדריק ריי: "אנחנו אוהבים אותו וזו הסיבה שנתנו לו לעזוב"

(גודל טקסט)

אחרי שנוצחה במילאנו, מכבי תל אביב קיימה הערב (רביעי) את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק החשוב (חמישי ב-21:05) נגד נועלת טבלת היורוליג דרושאפקה אותה היא חייבת לנצח על מנת לשמור על הסיכוי לתפוס מקום בשמינייה הראשונה.

המאמן יאניס ספרופולוס התייחס לקנדריק ריי, שהושאל ללה מאן הצרפתית: "הוא קיבל הצעה ללכת למקום בו הוא ישחק יותר, כאן היה לו קצת יותר קשה לקבל דקות. אנחנו אוהבים אותו וזו הסיבה שאיפשרנו לו לעבור".

השחקנים הישראלים: "זוסמן כבר משחק איתנו ביורוליג ואמרתי כבר בעבר שאני רוצה לבנות בסיס ישראלי ועכשיו גם דני אבדיה יקבל במה. לא אתן לאף שחקן מתנות, הוא יצטרך לעבוד קשה. הוא צריך לשמור על צניעות ולהמשיך לעבוד קשה כי העתיד שלו ורוד".

המשחק שצפוי מחר: "דרושאפקה מסוכנת כי אין לה מה להפסיד. המשחק הזה מאוד חשוב עבורנו ולא יהיה לנו קל נגד יריבה שמשחקת ללא לחץ. נצטרך להגיע מוכנים וממוקדים והשחקנים שלי יצטרכו להבין שלא יהיו לנו חיים קלים".


יאניס ספרופולוס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי