לא כוחות: מכבי תל אביב הביסה את דרושפאקה

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | עדי אבישי

הצהובים ברחו לנועלת טבלת היורוליג החל מהרגע הראשון ונותרו בתמונת העלייה להצלבה אחרי 58:77. בלאק להט עם 17, אבדיה צלף שלשה ו-ווילבקין סיים ללא נקודות. במחזור הבא: משחק חוץ חשוב במינכן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הביסה הערב (חמישי) כצפוי 58:77 את דרושאפקה החלשה מטורקיה, נועלת טבלת היורוליג, ושמרה על סיכוייה לסיים בתום 30 המחזורים בשמינייה הראשונה ולהעפיל להצלבה. סקוטי ווילבקין הכוכב של יאניס ספרופולוס שיחק רק 15 דקות וסיים לראשונה מאז הגיע לקבוצה ללא אף נקודה.


הבולט בשורות הצהובים היה טאריק בלאק שחגג בצבע וסיים כקלע הבולט עם 17 נקודות, 11 מהן הוא קלע כבר ברבע הראשון. מייקל רול הוסיף 12, כולן ברבע השני. את הסל האחרון במשחק, כמה סמלי, קלע דני אבדיה עם שלשה נהדרת, אחרי שחזר לסגל במקומו של קנדריק ריי שהושאל ללה מאן הצרפתית. הכישרון הצעיר נכלל בסגל הצהובים אחרי שלא היה בו במשחקים האחרונים ביורוליג. אגב, אבדיה נכנס לשחק ארבע דקות לסיום כשנראה היה שהמאמן היווני נענה לקריאות של הקהל שעמד על רגליו וקרא לשתפו.


כרגע, מכבי תל אביב עדיין מחוץ לשמינייה הראשונה. בשבוע הבא מצפה לתל אביבים  קרב ענק בגרמניה על כניסה למקום המבטיח הגעה להצלבה, מול באיירן מינכן, אחת היריבות הישירות שלהם על המקום הנכסף.  



דני אבדיה. הקהל דרש את שיתופו (עדי אבישי)


קלעו למכבי תל אביב: טאריק בלאק 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, מייקל רול 12, אלכס טיוס 10, ו-9 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו  ג'ייק כהן 9 כ"א, דיאנדרה קיין וג'וני או'בריאנט  5 כ"א, ג'רמי פארגו  ודני אבדיה 3 כ"א, יובל זוסמן ואנג'לו קלויארו 2 כ"א. 


קלעו לדרושאפקה: ג'רמי אוואנס 17 נקודות, אוגוס סבאס 10, טוני דגלאס 9, אמריצ'אן קוסוט וסטאנטון קיד 6 כ"א, זאניס פיינרס 5, ברק דמיר ודוגוש אוזדמירוילו 2 כ"א, מארקל בראון 1. 



ווילבקין עם הכדור, קיין משקיף (עדי אבישי)


רבע ראשון
מכבי תל אביב פתחה עם סקוטי ווילבקין, דיאנדרה קיין, אנג'לו קלויארו, ג'וני אובראיינט וטאריק בלאק. הצהובים פתחו נהדר עם הגנה טובה שלא אפשרה לאורחים לזרוק. בלאק קלע 6 נקודות רצופות ומכבי עלתה ליתרון 0:9. הצהובים הורידו הילוך ואפשרו לאורחת לחזור עם שמונה נקודות של ג'רמי אוואנס, שצימק ל-10:14. סל של ג'ייק כהן ועוד שתי נקודות שלו מהקו הובילו ליתרון  10:18 בסיום הרבע.



יובל זוסמן בהתקפה (עדי אבישי)


רבע שני
מייקל רול נכנס לעניינים והצטרף לקלעי הצהובים עם שמונה נקודות ב-4 מ-4 מהשדה. יכולת טובה שלו  ובצמוד, שלשה ראשונה במשחק של מכבי מידי ג'רמי פארגו והיתרון התל אביבי עלה ל-16:31. ג'ון דיברתולומאו קלע מחוץ לקשת, אך החטאות רבות לשלוש, מנעו מהצהובים להגדיל את הפער עוד יותר. הטורקים המשיכו להציג יכולת חלשה ומכבי תל אביב סיימה את המחצית הכי חד צדדית שלה העונה בהיכל ביתרון 23:38.



ספרופולוס ולצידו זוסמן ופארגו (עדי אבישי)


רבע שלישי
המשחק החד צדדי נמשך גם ברבע הזה כשג'וני אובריאנט התעורר וטאריק בלאק המשיך לעשות ככל העולה על רוחו. ג'רמי אוואנס, היחיד שבלט אצל האורחים קלע שלשה וצימק את הפיגור של הטורקים ל-51:32, כשמנגד, ג'ייק כהן ודיאנדרה קיין קלעו מהעונשין וקבעו 41:57 בסוף הרבע מול היריבה החלשה. למרות היתרון הגדול, מכבי תל אביב ביכולת קליעה חלשה מחוץ לקשת עם 22 ניסיונות ורק שלושה מהם מוצלחים.



פארגו. התכבד בשלשה הראשונה במשחק (עדי אבישי)


רבע רביעי
היריבה הטורקית החלשה אפשרה לתל אביבים לעשות ככל העולה על רוחם אך יכולת הקליעה מחוץ לקשת הגיעה לאחוזים אפסיים כמעט – 4 מ-28. הקהל עמד על רגליו ובקריאות קצובות ביקש מהמאמן לשתף את דני אבדיה. ואכן, ארבע דקות לסיום, ספרופולוס נכנע ללחץ הקהל והכניס את הכוכב הצעיר במקומו של דיאנדרה קיין, במצב של 51:72 למכבי תל אביב. מייקל רול שנפצע ויצא לא חזר לשחק לאחר שהצוות החליט לא לסכנו. אבדיה קלע שלשה נהדרת ובסיום – 58:77 למכבי תל אביב.



דיאנדרה קיין נאבק על הכדור (עדי אבישי)



ניצחון קליל בהיכל על היריבה הטורקית החלשה (עדי אבישי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי