ספרופולוס: "אני לא חושב על המשחק נגד באיירן במינכן"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

אחרי שמכבי תל אביב טיילה בהיכל נגד דרושפאקה, מאמן הקבוצה ניתח את הניצחון: "עברנו את זה בקלות בזכות הגנה טובה". מייקל רול הוסיף: "המשחק הבא לא יכריע את העולה לפלייאוף"

(גודל טקסט)

שבוע לפני המשחק הקריטי נגד באיירן מינכן, מכבי תל אביב השיגה את אחד הניצחונות הקלים שלה העונה אחרי שהביסה את מחזיקת היורוקאפ דרושפאקה 58:77 ומאזנה עלה ל-13:11. טאריק בלאק בלט בצהוב עם 17 נקודות אך את מרב תשומת תפס דני אבדיה שנכנס בדקות האחרונות, קבר שלשה בחמש שניות לסיום וקבע את תוצאות המשחק.

יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "עשינו את זה קל בזכות הגנה טובה, עקבנו אחריהם במשך שישה משחקים ועשינו עבודה טובה הגנתית. שמרנו על דאגלס בחצי הראשון על אפס נקודות וזה היה הדבר הכי חושב לנו עשינו את זה דרך שמירה טובה של השחקנים הגבוהים שלנו וכל הקבוצה עשתה עבודה טובה. המשחק במינכן? אני לא חושב על באיירן מינכן כרגע, אני חושב רק על משחק הליגה הבא".

מייקל רול שירד לחדר ההלבשה לפני הסיום עקב פציעה הוסיף: "אני בסדר, כואב קצת אבל זה חלק מהמשחק. אני מרוצה מבחינה אישית, מנסה לשפר את המשחק כל פעם וזה אתגר להתחרות על המקום שלי. המשחק במינכן הולך להיות גדול, הוא לא יכריע את המקום על שמונה הראשונות אבל בהחלט יהיה משחק כיף".

מייקל רול (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי