ברצלונה ניצחה בקלאסיקו, הפסד משפיל לדיוויד בלאט

תומאס הוארטל
תומאס הוארטל | Gettyimages

הוארטל וטומיץ' להטו, הקטאלונים השיגו ניצחון ראשון ב'קלאסיקו'. דיוויד בלאט הושפל בבית על ידי צסק"א מוסקבה ובאיירן מינכן דרסה את בודנצ'וסט

(גודל טקסט)
המחזור ה-24 ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם 3 משחקים נהדרים.


ברצלונה – ריאל מדריד 70:77


פחות מיממה לפני שמסי וחבריו יארחו את הבלאנקוס בקאמפ נואו, קיבלנו את ה'קלאסיקו' הספרדי בכדורסל. הקטאלונים אירחו את היריבה המושבעת, ובפתיחת המשחק, קיימו טקס הוקרה לאגדת המועדון – חואן קרלוס נבארו. אגדת הכדורסל הספרדית, ראה את חולצתו עולה לתקרה בטקס מרגש. נבארו שפרש בסיום העונה שעברה, שיחק בברצלונה 20 עונות, בהם זכה פעמיים באליפות אירופה, והפך לגדול קלעי היורוליג בכל הזמנים, לשחקן עם הכי הרבה משחקים במפעל והכי הרבה שלשות. הוא נבחר לחמישיית העונה חמש פעמים ולחמישיית העשור.



La samarreta de la Bomba Navarro ja és eterna al Palau Blaugrana. Gràcies per aquests anys d'èxits i de records inesborrables! pic.twitter.com/1whNPtyXyz

— Josep Maria Bartomeu (@jmbartomeu) March 1, 2019


ואז התחיל המשחק. למרות אווירה מדהימה מהקהל הביתי בברצלונה, המדרידאים ירדו ליתרון ברבע הראשון, אך ברבע השני הקטאלונים התעוררו. תומאס הוארטל חימם את הידית, קלע זריקות קשות והוריד את ברצלונה למחצית ביתרון 37:42. במחצית השנייה, הקבוצות יצאו למשחק חם ואגרסיבי, והמארחת הצליחה לשמור על יתרון חמש.


ברבע הרביעי, רודי פרננדז (15 נקודות) ניסה לעשות הכל כדי להשאיר את הבלאנקוס במשחק, אך בערב אדיר של הוארטל (17 נקודות, 10 אסיסטים) וטומיץ' (22 נק' ו-13 ריב'), אין יותר מדי מה לעשות. 



FINAL!: @FCBbasket, 77 – @RMBaloncesto, 70

✅ 15-9 @EuroLeague

#ForçaBarça! pic.twitter.com/Gdqw2V2kJW

— Barça Basket (@FCBbasket) March 1, 2019




אולימפיאקוס – צסק"א מוסקבה 97:81

הפסד ביתי מביש לקבוצתו של דיוויד בלאט, שרושמת חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות. למרות מחצית ראשונה שקולה, החבורה מפיראוס לא עלתה לרבע השלישי, והרוסים ניצלו את זה. סרחיו רודריגז וקייל היינס קלעו סלים קשים,וברבע הרביעי זה כבר נהפך לתבוסה, אולימפיאקוס התפרקה אל מול הקהל הביתי, כשרק שלושה שחקנים קולעים בדאבל פיגרס, וזאק לידיי (21 נקודות, 9 ריבאונדים) היחידי שמתעלה.


מהעבר השני, המכונה ממוסקבה המשיכה לדהור. לא פחות משישה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס, והטריו הקטלני של סרחיו רודריגס, קורי היגינס ו-ננדו דה קולו קלעו ביחד 49 נקודות.



Final. @olympiacosbc vs @cskabasket 81-97!

@chiggins11 18pts, 3reb@NandoDeColo 16pts, 4a@SergioRodriguez 15pts, 12a#CSKAbasket#GameONpic.twitter.com/N68u1eXFcQ

— CSKA Moscow (@cskabasket) March 1, 2019


תוצאה נוספת:
בודנצ'וסט – באיירן מינכן 89:75

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי