ספרופולוס: "הלחץ השפיע. מכבי ת"א תילחם עד הרגע האחרון"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן הצהובים אחרי ההפסד המאכזב 79:71 לאנאדולו אפס בהיכל: "אנחנו עם הגב לקיר, אבל ננסה לנצח בכל מגרש וניתן את הכל עד הסוף". על טאריק בלאק: "הוא היה ביום מצוין, העבירה הרביעית שלו הייתה קריטית עבורנו"

(גודל טקסט)

בצל האזעקה שנשמעה בגוש דן במהלך המשחק, מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 79:71 בהיכל לאנדאולו אפס במסגרת המחזור ה-26 ביורוליג וסיכויי העלייה לשלב הבא ספגו מכה קשה. מאזנם של הצהובים עומד כעת על 14:12 והם יצטרכו לנצח את ארבעת המשחקים שנותרו, כולל פנרבחצ'ה החזקה בחוץ במחזור האחרון.

יאניס ספרופולוס המאוכזב סיכם: "לא היינו טובים בשני צידי המגרש והיריבה קראה את המשחק שלנו, הסתדרה עם כל שינוי שעשינו ועשתה הגנה בצורה טובה. היו לנו את הצא'נסים שלנו, אבל החטאנו ברבע האחרון כמה מצבים טובים וזה היה קריטי, הלחץ השפיע והם עלו ליתרון קטן. ניסינו לעשות מספר דברים בהגנה, אבל הייתה להם את האיכות להוציא לפועל ולקרוא אותנו".

על טאריק בלאק: "העבירה הרביעית של טאריק הייתה קריטית מאוד עבורנו ולצערי הייתי צריך להוציא אותו מהמשחק בשלב הקודם. הוא היה ביום טוב מאוד וזה היה מינוס גדול עבורנו".

הסיכויים להעפיל לשלב הבא: "אנחנו נילחם עד הסוף וניתן את הכל עד הרגע האחרון. ברור שזו לא תוצאה טובה, אבל ננסה לעשות את הכי טוב שלנו בכל משחק ונראה מה יקרה בסיום. אנחנו עם הגב לקיר, אך ננסה לנצח בכל מגרש ונילחם עד הסוף".


טאריק בלאק (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי