ספרופולוס: "זה תסריט שהייתי חותם עליו ביום שהגעתי למכבי"

אלכס טיוס
אלכס טיוס | עדי אבישי

מאמן הצהובים מאמין שכל עוד יש סיכוי להעפיל לשמונה האחרונות, לקבוצתו אסור להרים ידיים: "היינו צריכים להגיב ללחץ ולנצח את משחקי הבית". על אבדיה: "הוא צריך להרוויח את אמון המאמן דרך ההגנה"

(גודל טקסט)

כנראה שזה היה זה אקורד סיום משכנע במיוחד, כי גם במכבי תל אביב מבינים שהתרחיש שיעלה אותם להצלבה קלוש במיוחד. הניצחון המוחץ אמש (חמישי), 55:90 על גראן קנאריה, אפשר לשחקנים הצהובים להודות לאוהדים על תמיכתם העונה ביורוליג, גם הכרוז בסיום לא שכח לשלוח את הצופים לביתם עם מספר מילות תודה, וכל זאת שבוע לפני מחזור סיום העונה – בחוץ, באיסטנבול, נגד המוליכה פנרבחצ'ה שהבטיחה את הפסגה בסיום העונה הסדירה.

ניצחון של מכבי תל אביב אולי לא ייחשב לסנסציה לאור העובדה שעבור הטורקים זהו משחק לפרוטוקול, אבל גם כך הצהובים זקוקים מעבר לכך הפסד של מילאנו ושני הפסדים של דייויד בלאט ואולימפיאקוס כדי להשתחל בדרך לא דרך לשמינייה הראשונה. "רצינו לנצח במשחק בית לעיני האוהדים שלנו, כי זה היה משחק הבית האחרון של העונה הסדירה", סיפר בסיום אלכס טיוס, שהודות ל-20 נקודות הגיע לשיא נקודות בקריירה ביורוליג, "זה היה טוב לנצח".

המאמן יאניס ספרופולוס גם כן דיבר על מילות התודה לקהל, על אף העובדה שלקבוצה נותר סיכוי ומובן מאליו שהם עוד ייפגשו פעמים רבות העונה במסגרת הליגה: "הם קראו בשם של כל השחקנים ובשם שלי. אני רוצה להגיד להם תודה מכל הלב על התמיכה. שיחקנו קודם כל עבור האוהדים".


"ממשיכים לקוות". ספרופולוס (עדי אבישי)

על הסיכויים להעפיל: "אנחנו ממשיכים לקוות וממשיכים עם הסיכויים שלנו. הפסדנו את רוב המשחקים בהתחלה והיה לי אימון אחד בשני המשחקים הראשונים בהם הפסדנו. תוצאה לפה או לשם, חוסר ניסיון במשחק אחד או מזל במשחק אחר. זה ההבדל. מקווה שנגיע למשחק האחרון עם סיכויים ונילחם כדי לנצח. הייתי חותם ביום הגעתי על תסריט שבו יש לנו עוד סיכוי במחזור האחרון, היינו צריכים להגיב ללחץ ולנצח את משחקי הבית שלנו".

המאמן גם התייחס לדקות שזכה להן דני אבדיה, שעבור רבים היו מעטות מדי ולא אפשרו לכישרון הצעיר לצבור דקות שיסייעו לו רבות בעתיד: "ראו שהוא קלע בהתקפה, אבל אני התמקדתי במה שהוא עושה בהגנה. אמרתי לו באימונים שהוא צריך להרוויח אמון של מאמן דרך ההגנה והוא עבד על זה. זאת התקופה שלו להיות צנוע ולעבוד קשה. אני סומך עליו ואנחנו בונים עליו למען העתיד שלנו".


בונים אותו לעתיד. ספרופולוס עם אבדיה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי