דימיטריס איטודיס על סף חידוש חוזהו בצסק"א מוסקבה

מאמן צסק"א מוסקבה
דימיטריס איטודיס | Gettyimages

היווני, שרק בשבועיים האחרונים זכה בגביע היורוליג השני שלו כמאמן הראשי של האדומים ועלה לגמר חמישי ברציפות ב-VTB, צפוי להמשיך במועדון הרוסי. הודעה רשמית תצא לאחר שהצדדים יסכמו על אורך ההסכם

(גודל טקסט)

איך שגלגל מסתובב לו. רק בשנה שעברה מעמדו של דימיטריס איטודיס היה מעורער ביותר בצסק"א מוסקבה, לאחר הפסד נגד ריאל מדריד בחצי גמר הפיינל פור של היורוליג. כיום היווני עומד על פסגת הכדורסל האירופי, לאחר שהשיג לפני שבוע את גביע היורוליג השני שלו במועדון הרוסי ומספר ימים לאחר מכן העפיל לגמר ה-VTB החמישי שלו כמאמן צסק"א מוסקבה.

כעת היווני עומד לבוא על שכרו, כאשר על פי דיווחים ברוסיה נשיא צסק"א אנדריי ואטוטין עומד לחדש את חוזהו. טרם יצאה הודעה רשמית מטעם המועדון, אך זה צפוי לקרות לאחר שהצדדים יגיעו לעמק השווה בנוגע לאורך ההסכם, כאשר עוד לא ידוע אם הוא יהיה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, או לשלוש שנים מלאות כפי שנחתם בהסכם האחרון. רק לפני יומיים (שלישי) סיפר ואטוטין לעיתון 'מונדו דפורטיבו' הספרדי שהוא חושש מעזיבתו של המאמן: "יש בידי מידע שהוא מחזיק בהצעות מה-NBA", אמר נשיא המועדון ממוסקבה.

כידוע, איטודיס הוא תלמידו הטוב ביותר של ז'ליקו אובראדוביץ' הגדול ושימש כעוזרו בפנאתינייקוס במשך 13 שנים. לאחר מכן קפץ לעונת שפשוף בבנביט הטורקית, לפני שנחת במוסקבה. בנוסף לצמד גביעי אירופה למועדונים, היווני מחזיק באמתחתו ארבע אליפויות VTB ואת תואר מאמן העונה ביורוליג לשנת 2016.


נשאר באדום. איטודיס מניף עוד גביע (AFP)
נשאר באדום. איטודיס מניף עוד גביע (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי