דיווח: דיוויד בלאט בין המועמדים לאמן את מילאנו בעונה הבאה

דייויד בלאט
דייויד בלאט | אודי ציטיאט

המאמן הישראלי-אמריקאי, שירד ליגה עם אולימפיאקוס בעקבות החלטת ההתאחדות, עשוי לעזוב בשביל תפקיד בקבוצת הצמרת האיטלקית שגם עליה לא עוברת עונה קלה. המועמדים הנוספים: אטורה מסינה וצ'אבי פסקואל

(גודל טקסט)

דייוויד בלאט עדיין מאמן את אולימפיאקוס, וירד איתה לליגת המשנה ביוון בעקבות שערורייה עקב תלונות על השיפוט, אבל ייתכן שהוא לא יישאר במועדון כדי לנסות להחזיר אותו לליגה הבכירה. באתר "יורוהופ" דווח היום (שני) כי בלאט מועמד לאמן את מילאנו, לצד שמות נוספים כמו אטורה מסינה וצ'אבי פסקואל.

מילאנו עברה עונה לא קלה בה לא הצליחה להעפיל לפלייאוף היורוליג, הודחה ברבע גמר הגביע ואתמול הפסידה את הסיכוי לאליפות בבושת פנים כשנכנעה 108:96 לססארי במשחק שקבע 3:0 בסדרה. את מילאן מאמן סימונה פיאניג'אני, אקס הפועל ירושלים, אבל בהנהלת הקבוצה לא מרוצים ממנו וצפויים לפטר אותו בקרוב.

כמו פיאניג'אני, גם בלאט לא הצליח להוביל את קבוצתו לפלייאוף היורוליג. לא היו דיווחים על כך שמעמדו באולימפיאקוס בסכנה, אבל ייתכן שההנהלה תעדיף לתת לו ללכת אם יקבל הצעה מכובדת מאיטליה. כאמור, מלבד בלאט המועמדים הם אטורה מסינה, כיום עוזר מאמן סן אנטוניו, וצ'אבי פסקואל, שפוטר מפנאתינייקוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי