הקבוצה ה-18: זניט קיבלה את הכרטיס החופשי ליורוליג

גל מקל זניט
גל מקל זניט | יורוקאפ, אתר רשמי

קבוצתו של גל מקל בעונה החולפת זכתה בוויילד קארד ותצטרף למפעל הבכיר ביבשת. היא תהיה הנציגה השלישית לרוסיה ולליגת ה-VTB, אחרי האלופה צסק"א מוסקבה וחימקי. הרכז הישראלי טרם חתם בקבוצה לעונה הקרובה

(גודל טקסט)
נציגה שלישית ביורוליג לרוסיה וליגת ה-VTB. כחלק מהרחבת היורוליג בעונת 2019/20, קבוצתו של גל מקל בעונה החולפת, זניט סנט פטרסבורג, קיבלה את הכרטיס החופשי ("Wild Card") ותסגור את רשימת 18 הקבוצות במפעל הבכיר ביבשת. זניט תצטרף לשתי הנציגות הרוסיות הנוספות שמגיעות גם הן ממוסקבה, צסק"א (האלופה המכהנת) וחימקי.


מקל טרם חתם על חוזה חדש בזניט, אך בהחלט ייתכן שירצה לעשות זאת על מנת לחזור לשחק ביורוליג. הרכז הישראלי תרם 7.7 נקודות ו-6.6 אסיסטים בממוצע בשבע הופעות בלבד ביורוקאפ בעונה החולפת. את מנת הדקות העיקרית שלו קיבל מקל ב-VTB. תחת הדרכתו של ז'ואן פלאסה הספרדי, זניט סיימה במקום הרביעי באותה ליגה ובנוסף העפילה לטופ 16 של היורוקאפ.


אם כך, זוהי הרשימה המלאה של קבוצות היורוליג לעונה הבאה: אלבה ברלין, אנדולו אפס, ארמני מילאנו, הכוכב האדום בלגרד, צסק"א מוסקבה, ברצלונה, באיירן מינכן, פנרבחצ'ה, חימקי מוסקבה, באסקוניה, וילרבאן, מכבי תל אביב, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס, ריאל מדריד, ולנסיה, ז'לגיריס קובנה וזניט סנט פטרסבורג.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי