אולימפיאקוס מתחזקת: קוזמינסקאס סגר, קול על הכוונת

מינדאוגאס קוזמינסקאס
מינדאוגאס קוזמינסקאס | Aitor Arrizabalaga/EB via Getty Images

שבוע פעיל לקבוצה מפיראוס בשוק ההעברות: לאחר צירופם של ווייד בולדווין ואית'ן האפ, הפורוורד הליטאי קרוב לחתימה והצטרפות לקו הקדמי של דייויד בלאט. גם אקס מכבי תל אביב נוריס קול על הכוונת

(גודל טקסט)
אולימפיאקוס הייתה פעילה מאוד בשוק ההעברות בשבוע האחרון. אחרי שהחתימה שלשום (רביעי) את ווייד בולדווין, שהצטרף אליה אחרי קריירת NBA קצרה ואת אית'ן האפ שסיים את קריירת המכללות בוויסקונסין ולא נבחר בדראפט 2019, כעת קבוצתו של דייויד בלאט קרובה לצרף שני שחקנים נוספים.


הראשון שבהם הוא מינדאוגאס קוזמינסקאס הליטאי. על פי אתר 'יורוהופס', פרטים בודדים נותרו על מנת שהפורוורד בן ה-30 יצטרף לקבוצה מפיראוס, שכזכור תשחק בליגה השנייה ביוון אך תמשיך להשתתף ביורוליג. קוזמינסקאס שיחק בארמאני מילאנו בעונה וחצי האחרונות, לאחר שחזר מקנדציה לא מוצלחת ב-NBA, במדי ניו יורק. הליטאי צפוי לחלוק את עמדה מספר 4 עם יורגיוס פרינטזיס.


השחקן השני שנמצא על הכוונת של בלאט הוא אקס מכבי תל אביב נוריס קול. הקומבו גארד, שזכה בשתי אליפויות NBA במדי מיאמי היט, ערך את עונתו הראשונה ביורוליג במדים הצהובים בעונת 2017/18. אחרי שפתח את העונה שעברה באבלינו האיטלקית, הוא הצטרף בחודש דצמבר לבודוצ'נוסט המונטנגרית ורשם בה ממוצעים של 16.6 נקודות ו-4.6 אסיסטים למשחק ביורוליג.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי