רשמית: מייקל רול חתם לשנתיים במילאנו של אטורה מסינה

מייקל רול
מייקל רול | האתר הרשמי

הקלע שעזב את מכבי תל אביב ישחק בקבוצה האיטלקית וינסה להחזיר אותה לקדמת הבמה האירופית תחת המאמן המוערך: "נרגש לקבל הזדמנות כזו, מביא איתי כל מה שיש לי". גם שלווין מאק צפוי להצטרף

(גודל טקסט)

היורוליג יראה מכבי תל אביב שונה לחלוטין בעונה הבאה. אלייז'ה בראיינט הצטרף, גם עמרי כספי כנראה ילבש צהוב ודני אבדיה עשוי לקבל יותר דקות לאור ההופעה שלו באליפות אירופה לנבחרות עתודה. מי שלא ישחק בקבוצה הוא מייקל רול, שהבוקר (חמישי) חתם במילאנו לשנתיים.

השוטינג גארד האמריקאי-תוניסאי בן ה-32, ששיחק בשתי העונות האחרונות באלופה הישראלית ואותו החליף בראיינט שהגיע מהפועל אילת, יצטרף לסגל שבונה אטורה מסינה באיטליה וכולל שמות כמו נמניה נדוביץ', מייק ג'יימס ועוד.

"אני יותר מנרגש לקבל הזדמנות לשחק עבור מועדון כל כך יוקרתי", אמר רול לאחר החתימה, "אני מביא איתי למילאנו כל מה שיש לי כדי לעזור לנו לזכות בתארים. לא יכול לחכות להגיע ולעבוד עבור המאמן מסינה והצוות שלו, עם כל השחקנים. נתראה שם!"

רול במדי מכבי תל אביב. יפגוש אותה בעונה הבאה ביורוליג (עדי אבישי)
רול במדי מכבי תל אביב. יפגוש אותה בעונה הבאה ביורוליג (עדי אבישי)

המנהל המקצועי של מילאנו כריסטוס סטאברופולוס אמר: "רול הוא בדיוק השחקן שחיפשנו, עם היכולות והניסיון שלו. הוא יהיה מעוד יעיל ויעזור לנו לבנות את הקבוצה".

עוד שחקן שצפוי להגיע למילאנו הוא הרכז שלווין מאק, בעל ותק של שמונה עונות ב-NBA. העונה האחרונה שלו התחלקה בין שארלוט הורנטס לממפיס גריזליס וב-57 משחקים סך הכל הוא קלע 7.5 נקודות ומסר 3.2 אסיסטים. הגעתו של מק צפויה לסמן למייק ג'יימס את הדרך החוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי