רודריגס חתם במילאנו: "נרגש לקראת פרק חדש בקריירה"

סרחיו רודריגס
סרחיו רודריגס | AFP

הרכז, אלוף אירופה במדי צסק"א מוסקבה בעונה האחרונה, חתם בקבוצה המתחדשת של אטורה מסינה לשלוש שנים ויחלוק את העמדה עם שלווין מאק. הספרדי אמר על מאמנו: "זה יהיה נהדר לעבוד איתו שוב"

(גודל טקסט)
לפאזל של אטורה מסינה בארמאני מילאנו הצטרף היום (שלישי) חלק נוסף. הצטרפותו של סרחיו רודריגס, הרכז שזכה ביורוליג עם צסק"א בעונה האחרונה, הפכה לרשמית לאחר שהספרדי חתם לשלוש שנים. "אני שמח ונרגש לקראת הפרק החדש בקריירה שלי. למילאנו יש משמעות אדירה עוברי ועבור המשפחה שלי", אמר רודריגס לאחר החתימה והחמיא למאמנו החדש-ישן, שהדריך אותו גם בריאל מדריד בעבר: "אני מכבד אותו מאוד וזה יהיה נהדר לעבוד איתו שוב".


"צ'אצ'ו" רשם ממוצעים של 10.2 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק במדי צסק"א בעונה הקודמת ובנוסף לזכייה ביורוליג, השנייה בקריירה שלו אחרי ההנפה עם ריאל מדריד ב-2015, הוא לקח גם את אליפות ה-VTB עם הקבוצה הרוסית. הספרדי מדורג חמישי בכל הזמנים בטבלת האסיסטים של היורוליג והוא נבחר לשחקן המצטיין של המפעל בשנת 2014. בסגל של מסינה הוא יצטרף לשלווין מאק, שהגיע מה-NBA וצפוי להיות הרכז הפותח וגם לאקס מכבי תל אביב מייקל רול, בין השאר.


רודריגס החל את דרכו באסטודיאנטס ובמהלך הקריירה שיחק 358 משחקים ב-NBA, כשעבר בפורטלנד, סקרמנטו, ניו יורק ופילדלפיה. במדי נבחרת ספרד, הוא זכה באליפות העולם ב-2006 ובאליפות אירופה 2015, בנוסף לשתי מדליות אולימפיות – כסף ב-2012 וארד ב-2016.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Olimpia Milano (@olimpiamilano1936) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי