זוסמן: "נצטרך להיות אגרסיביים, לנצל את האיטיות של ריאל"

יובל זוסמן
יובל זוסמן | עדי אבישי

מכבי תל אביב מתכוננת לקראת המשחק מול הבלאנקוס ותנסה להשיג ניצחון בבירת ספרד אחרי עשור. ספרופולוס: "שליטה בקצב המשחק זה מפתח חשוב מאוד עבורנו". מאמן המארחת לאסו: "מכבי זו יריבה שקשה לנצח"

(גודל טקסט)

המחזור השני של היורוליג יצא לדרך מחר (חמישי), בו מכבי תל אביב תתארח אצל ריאל מדריד ותחפש ניצחון בכורה במפעל לאחר ההפסד 89:83 במחזור הפתיחה לחימקי מוסקבה. הבלאנקוס, מנגד, ירצו לרשום ניצחון שני ברציפות, אחרי שגברו 77:81 על פנרבחצ'ה.

הצהובים, שניצחו 66:81 את מכבי ראשון לציון במחזור הפתיחה של הליגה הישראלית, הגיעו לספרד כבר ביום שני בעקבות צום יום הכיפורים. הערב הם ערכו אימון שני בספרד, כשמחר בבוקר יתקיים אימון מסכם לקראת המשחק. הניצחון האחרון של מכבי במדריד היה בעונת 2009/10, וכעת יקוו הצהובים לגבור על הבלאנקוס לראשונה אחרי עשור.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר לקראת הקרב מול ריאל: "אנחנו מתמודדים מול יריבה יציבה מאוד, ששמרה על המאמן ורוב הסגל לאורך הרבה שנים. אנחנו צריכים להיצמד לתכנית המשחק שלנו ולהתעלות לרמה גבוהה. שליטה בקצב המשחק זה מפתח חשוב מאוד לקראת מחר".

יאניס ספרופולוס. ישיג ניצחון בכורה ביורוליג? (אודי ציטיאט)
יאניס ספרופולוס. ישיג ניצחון בכורה ביורוליג? (אודי ציטיאט)

יובל זוסמן התייחס ליריבה: "ריאל מדריד היא קבוצה מאוד חזקה עם שחקנים בעלי ניסיון, שמשחקים יחד הרבה מאוד זמן. ננסה ליישם את שיטת המשחק של ספרופולוס בצורה הכי טובה. נצטרך להיות אגרסיביים לאורך כל המשחק".

החסרונות של ריאל מדריד: "מדובר בקבוצה מאוד גבוהה, לטוב ולרע – גובה מצביע גם על איטיות. ננסה לעשות את הכי טוב שאפשר ולנצל את היתרונות שלנו בקטע הזה". הניצחון של היריבה על פנרבחצ'ה: "כל משחק לגופו, שתיהן קבוצות טובות מאוד. ננסה להתמקד במשחק הזה ורק אחר כך להסתכל קדימה. אני מאמין שריאל עושה את אותו דבר".

מן העבר השני, ריאל מדריד תרצה לשמור על מאזן חיובי במשחקי הבית, לפני המשחק מול ז'לגיריס קובנה בליטא בשבוע הבא. מאמן הקבוצה פאבלו לאסו אמר לקראת המשחק: "מכבי קבוצה אתלטית ואינטנסיבית מאוד. ספרופולוס הצליח להטביע את חותמו בקבוצה עוד בשנה שעברה, וכעת זו יריבה שקשה לנצח. אמנם הם הפסידו לחימקי, אבל מבחינתי המאמן שלט במשחק גם אם הוא היה בפיגור לאורכו. אין ספק שזו אחת הקבוצות שנמצאות בכושר הטוב ביותר במפעל. יש לי 14 שחקנים מוכנים לקראת המשחק, למעט טריי תומפקינס שייעדר".

פאבלו לאסו.
פאבלו לאסו. "מכבי קבוצה אתלטית ואינטנסיבית" (AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי