מילאנו גברה על אלבה ברלין, ניצחונות גם לחימקי ואנדולו

נמניה נדוביץ'
נמניה נדוביץ' | אתר היורוליג

רבע רביעי מוצלח של נדוביץ' הוביל את האיטלקים ל-78:81 בגרמניה. הרוסים ברחו ליתרון דו ספרתי במחצית השנייה והכניעו את פנאתינייקוס עם 26 נקודות של שבד, הטורקים השיגו 70:85 בביתם על הכוכב האדום

(גודל טקסט)

המחזור החמישי של היורוליג יצא לדרך הערב (שלישי) עם המשחק בין חימקי מוסקבה לפנאתינייקוס, שבו הרוסים המשיכו את פתיחת העונה המצוינת שלהם כשאלכסיי שבד הוביל אותם לניצחון רביעי במפעל. לאחר מכן, אנדולו אפס גברה על הכוכב האדום. מילאנו הכניעה את אלבה ברלין ובשעה זו, וילרבאן מארחת את באסקוניה.

אלבה ברלין – אולימפיה מילאנו 81:78
הקבוצה של אטורה מסינה המשיכה בפתיחת העונה המוצלחת וסופרת כבר ארבעה ניצחונות לעומת הפסד בודד. אלבה עצרה אותם על תשע נקודות בלבד ברבע השני וירדה למחצית ביתרון שבע, אבל שלשה של נדוביץ' בסיום הרבע השלישי החזירה את ההובלה והמומנטום לאדומים בדיוק בזמן. הסרבי צלף עוד שלוש פעמים מחוץ לקשת ברבע המכריע ומילאנו עלתה לפלוס שמונה. הגרמנים הלחיצו את האיטלקים בשניות הסיום עם שלשה של מרטין הרמאנסון, אבל סרחיו רודריגס הכריע מקו העונשין והבטיח את הניצחון. הרכז הספרדי הוביל את קבוצתו עם 17 נקודות, לואיס סקולה תרם 14 ושישה ריבאונדים. בצד המפסיד בלט פייטון סיבה, שסיים עם 20.

חימקי מוסקבה – פנאתינייקוס 86:103
אחרי מחצית ראשונה צמודה שבה ההובלה התחלפה מספר פעמים, המארחים שיפרו את ההגנה לאחר ההפסקה וברחו ליתרון דו ספרתי ברבע הרביעי, בדרך להנחיל ליוונים את הפסדם השלישי העונה ביורוליג. אלכסיי שבד הצטיין פעם נוספת והוביל את המנצחים עם 26 נקודות ושבעה אסיסטים, יאניס טימה שימש כינור שני עם 16 משלו. בצד של פאו, ג'ימר פרדט סיים גם הוא עם 16 נקודות.


ערב נוסף במשרד לאלכסיי שבד (אתר היורוליג)

אנדולו אפס – הכוכב האדום בלגרד 70:85
סגנית אלופת אירופה עצרה את הסרבים על תשע נקודות ברבע הראשון והובילה בהפרש של 15 במחצית הראשונה. האורחים התעוררו ברבע השלישי ואף הצליחו לעלות ליתרון נקודה, אבל הטורקים התעשתו ב-10 הדקות האחרונות והחזירו את ההפרש לדו ספרתי כדי להבטיח ניצחון קל ולהעלות את מאזן ל-1:4. ואסילייה מיצ'יץ' היה נהדר עבור המנצחת עם 26 נקודות, לורנזו בראון קלע 18 לזכות הסרבים אך לא הצליח למנוע הפסד רביעי ביורוליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי