ספרופולוס חוזר לפיראוס: "נצטרך לשמור על ריכוז"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב יגיע לאולם שהיה לו לבית לראשונה מאז עזב (21:30): "ניתחנו את אולימפיאקוס, יהיה עלינו לשחק חכם". האדומים עלולים להתייצב למפגש ללא מספר שחקני מפתח

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הצליחה לנצח את שלושת משחקי הבית שלה ביורוליג בזה אחר זה וטיפסה לראשונה העונה למאזן חיובי, אבל האם היא תצליח לרשום את ניצחון החוץ הראשון שלה? הערב (21:30) היא תנסה לעשות זאת ביוון, שם תתארח אצל אוליפיאקוס פיראוס, הקבוצה עמה מזוהה כידוע מאמנה יאניס ספרופולוס שישוב לראשונה לאולם השלום והאחווה, שהיה עבורו לבית במשך שנים ארוכות.

הצהובים יצאו אמש ליוון ולקראת המפגש מול האקסית, אותה אימן בין 2014 ל-2018 אחרי שנים ששימש כעוזר, הוא אמר: "זו הפעם הראשונה העונה שנשחק במסגרת היורוליג שני משחקים בשלושה ימים והדבר הראשון שאנחנו רוצים הוא להיות תחרותיים. אולימפיאקוס מגיעה אחרי ניצחון גדול שבו היא הציגה סגנון משחק שונה, אבל ניתחנו את המשחק ויהיה עלינו להציג משחק חכם ולשמור על רמה גבוהה של ריכוז".

כידוע, מכבי תל אביב ניצחה 55:67 מרשים מאוד את פנרבח'צה ביום שלישי האחרון ומעבר לשלושת ניצחונות הבית הרצופים במסגרת המפעל הבכיר ביבשת, גם בליגת העל היא עם שלושה ניצחונות רצופים, כך שמאז ההפסד הדרמטי במדריד במחזור השני של היורוליג, 86:85 לפני שלושה שבועות, היא לא הסתכלה לאחור ובתחילת השבוע אף דרסה את הפועל ירושלים.


ספרופולוס. חוזר לפיראוס לראשונה (אודי ציטיאט)

"היו לנו שני ניצחונות ענקיים השבוע וזה חשוב מאוד בשלב הזה של העונה", אמר טאריק בלאק לאתר הרשמי לפני ההמראה ליוון. "אנחנו רוצים להמשיך, לנוח ולהתכונן למשחק הקרוב. המאבק הגופני חשוב מאוד, זה משחק פיזי. נהיה מוכנים לעלות למגרש ולעשות מה שצריך".

אולימפיאקוס, שנמצאת במאזן הפוך משל מכבי ת"א, 3:2, החלה כידוע את העונה עם דייויד בלאט על הקווים, אלא שתבוסה צורמת לווילרבאן כבר במחזור הפתיחה הובילה להחלפתו של הישראלי. עוזרו של בלאט הוביל את האדומים באמצע השבוע לניצחון ענק על צסק"א, 79:84 במוסקבה, אבל הוא עלול להגיע הערב ללא קוסטס פפאניקולאו שנפגע בברכו וצפוי להיעדר הערב ובספק נמצאים החולים ניקולה מילוטינוב, מינדאוגאס קוזמינסקאס ואוגוסטין רוביט שרק בסמוך למשחק תתברר כשירותם.


טאריק. "נהיה מוכנים לעשות מה שצריך" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי