"הניסיון והאיכות של כספי יהיו חסרים, אחרים יצטרכו לחפות"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | לירון מולדובן

מאמן מכבי ת"א יאניס ספרופולוס התייחס להיעדרות הפורוורד לקראת מילאנו, עליה הוסיף: "שתי דקות של ריכוז יספיקו לה כדי להעניש אותנו, נצטרך להיות עקביים". אייסי: "כשחייל אחד חסר, אחד אחר חייב להתעלות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (שני) את האימון המסכם שלה לפני היציאה לשדה התעופה, ממנו תמריא לאיטליה לקראת המשחק נגד אולימפיה מילאנו מחר במסגרת המחזור התשיעי ביורוליג. האיטלקים, בהדרכתו של אטורה מסינה, מחזיקים במאזן זהה לזה של הצהובים ומציגים את אחת הקבוצות החזקות במפעל בפתיחת העונה הנוכחית, כאשר באולם הביתי שלהם הם עדיין לא רשמו הפסד. אלופת המדינה תחסר כזכור את עומרי כספי, שיחמיץ גם את המפגש עם ברצלונה ביום שישי הקרוב עקב פציעה בברכו.

המאמן יאניס ספרופולוס דיבר לקראת ההתמודדות עם יריבה מהחזקות ביורוליג: "הכי חשוב שנגיע מרוכזים וניצמד לתכנית המשחק שלנו. אנחנו פוגשים קבוצה מצוינת שטרם הפסידה בבית, נצטרך להיות עקביים למשך 40 דקות. שתי דקות של חוסר ריכוז יספיקו להם כדי להעניש אותנו".

האיטלקים מציגים קו האחורי מאיים ביותר, בהובלת צמד רכזים כמו סרחיו רודריגס ושלווין מאק. "צ'אצ'ו", שהניף את גביע האירופה במדי צסק"א אשתקד ועשה זאת גם עם ריאל מדריד ב-2015, מציג יכולת נהדרת גם מאז שהצטרף למילאנזים, בעוד חברו לקבוצה הגיע לאירופה עם ניסיון של שמונה עונות ב-NBA.


כספי. מכבי ת"א תיאלץ להסתדר בלעדיו (לירון מולדובן)

"נהיה חייבים לעשות הגנה טובה עליהם ברמה האישית", התייחס היווני להתמודדות עם שני הגארדים, "וגם ברמה הקבוצתית, מבחינת הבאת עזרה וחיפוי על השחקנים שיבואו לעזור עליהם. כל שחקן צריך להיות מוכן טקטית".

על היעדרותו של עומרי כספי הוסיף ספרופולוס: "למזלנו רק הוא חסר. הוא שחקן חשוב מאוד ונחסר את הניסיון והאיכות שלו, אבל פציעות הן חלק מהעסק ואני לא מתכוון להפעיל לחץ על שחקן שלא מוכן ב-100% לחזור לשחק. הוא עובד קשה עם הצוות שלנו כדי להתגבר על הפציעה וכשהוא יהיה מוכן, הוא ישוב לעזור לנו. בינתיים, שחקנים אחרים יצטרכו לחפות עליו".


"שתי דקות יספיקו למילאנו כדי להעניש אותנו". ספרופולוס (לירון מולדובן)

בשני משחקי היורוליג האחרונים הצהובים קלעו 37 שלשות ב-54%, קווינסי אייסי לא הביע דאגה מהסיכוי שאחוזי הדיוק יירדו במשחק הקרוב: "זה הכדורסל, קליעות מבחוץ הן לא הדרך היחידה לקלוע. בערבים שבהן הזריקות לא ייכנסו, נצטרך לתקוף את הטבעת".

אייסי, שרשם שיא עונתי בנקודות וקלע 22 בניצחון האחרון על מכבי אשדוד, התייחס לעלייה בחשיבות שלו לאור היעדרותו של כספי: "כל שחקן חשוב, יש לנו סגל עמוק. כשחייל אחד חסר, אחד אחר חייב להתעלות וכל אחד יכול לעשות את זה בערב נתון".

לסיום, הפורוורד הצביע על הגורמים לכך שמכבי תל אביב מציגה את ההגנה הטובה במפעל עד כה: "השיטה של המאמן והגיבוי שכל השחקנים פה נותנים אחד לשני. אנחנו תחרותיים ובאים באותה מנטליות לכל משחק. כל עוד נמשיך לעשות את זה, נוכל להתמודד עם כל קבוצה".


יצטרך להתעלות בהיעדרו של כספי. אייסי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי