בעקבות הפציעה במילאנו: סקוטי ווילבקין בספק לברצלונה

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | מכבי תל אביב כדורסל, רשמי

הגארד של מכבי תל אביב עלול להיעדר מהתמודדות ביום שישי ושאלת שיתופו תוכרע בסמוך למועד המשחק. ספרופולוס אמר בסיום: "החלק הכי מאכזב במשחק שלנו היה ההגנה". דורסי: "המשחק הוכרע בפרטים הקטנים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיוותה לצאת מאיטליה עם ניצחון יורוליג שביעי ברציפות, אבל הפסידה 92:88 למילאנו ותגיע ביום שישי לברצלונה עם טעם רע בפה. עיקר הביקורת היתה כלפי משחק ההגנה, בו אפשרו הצהובים ליריבה לקלוע את מספר הנקודות הרב ביותר שקבוצתו של ינאיס ספרופולוס ספגה העונה. 

אם הצהובים הגיעו לעונה הזו כשכניסה לטופ 8 היא המטרה, אז הפעם עמדה מנגד מועמדת חזקה להופיע בפיינל פור בקלן בעוד כחצי שנה. הצהובים התקשתו לשלוט בכדורים החוזרים ודייקה פחות מחוץ לקשת במחצית הראשונה אך נשארו בתמונה לאורך כל הערב בשל בזכות מאבק עיקש ושיא עונתי בדמות 25 נקודות של סקוטי ווילבקין.

אך בקבוצה היו מודאגים  מפציעתו של ווילבקין, שרשם עוד ערב קליעה מצוין עם 6/10 לשלוש ונטש כדקה וחצי לסיום בגלל התכווצות שריר. במועדון ציינו היום (רביעי) שהוא בספק למשחק מול ברצלונה ושאלת שיתופו תוכרע בסמוך למועד המשחק.


בספק לברצלונה. סקוטי ווילבקין (אתר היורוליג)

ווילבקין בתום המשחק: "זה יכול היה ללכת לשני הצדדים, בסיום ההפרש עמד רק על ארבע. שני איבודים, שתי החטאות, שתי מעידות בהגנה שאפשרו להם לקלוע זריקות פנויות, כדורים חוזרים שפספסנו – אלו הדברים הקטנים שהכריעו. נלחמנו חזק במשחק קשה, בבית של קבוצה עם מאזן 2:6. קשה לנצח משחקים כאלה אבל אני מקווה שנצליח לעשות את זה בעתיד".

ספרופולוס התייחס לטעויות במשחק: "החלק הכי מאכזב במשחק שלנו היה ההגנה, הרשינו להם לקלוע הרבה נקודות. מי שרוצה לנצח חייב להיות טוב יותר בהגנה. ננוח ונמשיך הלאה"

השיטה שלא עבדה: "ראינו משחק איכותי בין שתי קבוצות שוות. ניסינו במשחק טקטיקות שונות ומערכים שונים, מהלכים אסטרטגיים משני הצדדים. זה היה אחד ממשחקי היורוליג הטובים ביותר עד עכשיו".

ספרופולוס.
ספרופולוס. "אחד ממשחקי היורוליג הטובים עד עכשיו" (Panagiotis Moschandreou / Contributor)

"קשה להפסיד, לא משנה באיזה משחק", הוסיף המאמן היווני, "אבל אני מברך את השחקנים שלי על רוח הלחימה שהם הראו. היה מאוד חשוב שנלחמנו עד השנייה האחרונה של המשחק. למילאנו יש הרבה שחקנים טובים, אבל הראינו אופי ואומץ".

"אני מודה לכל האוהדים שהגיעו למילאנו, הקול שלהם תמיד היה באוזנינו ונתן לנו כוח להילחם עד הסוף. רוצה לאחל למילאנו ולחברי הטוב אטורה מסינה בהצלחה".

ג'ייק כהן סיכם: "מצער להפסיד, אבל זו היתה קבוצה טובה. במיוחד בבית. חושב שנלחמנו די טוב. היו רגעים שזה נראה רע, אבל המשכנו לשחק וחזרנו, ובסופו של דבר זה נגמר רק בפוזישנים האחרונים. בסופו של דבר יש מה ללמוד ממנו. אני סומך על השחקנים איתי בקבוצה שיישארו מקצוענים עם ראש למעלה, ונמשיך לעשות דברים טובים ביחד".

ג'ייק כהן.
ג'ייק כהן. "זה נגמר רק בפוזישנים האחרונים" (עדי אבישי)

על הקהל: "תמיד טוב שהקהל איתנו, שהם תומכים בנו. זה משמעותי מאוד עבורנו".

טאריק בלאק אמר: "היה משחק קשה, אבל נלמד ממנו. נצטרך לשפר כמה דברים, להיות חכמים יותר. התוצאה היא לא מה שרצינו אבל נחזור מזה".

טיילר דורסי: "כולנו נלחמנו עד הסוף, היה משחק קשוח. עשינו כמה טעויות, בסוף זה הוכרע על הפרטים הקטנים. לצערנו לא היינו מספיק טובים, ויש לנו עוד משחק קשה ביום שישי אז אנחנו חייבים לשכוח מהמשחק הזה. היה קשה הלילה".

דורסי.
דורסי. "חייבים לשכוח מהמשחק הזה" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי