ניצחון גדול לריאל מדריד, 81:97 על צסק"א מוסקבה

ג'ייסי קארול, רון בייקר
ג'ייסי קארול, רון בייקר | אתר היורוליג

הבלאנקוס השלימו ניצחון חמישי ברציפות במפעל היוקרתי, עם יום גדול של גבריאל דק (17 נקודות) וסרחיו יול (15). במקביל, פנרבחצ'ה חזרה למסלול הניצחונות עם 72:88 אצל וילרבאן. פנאתינייקוס גברה על באיירן מינכן

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

במקביל למשחקה של מכבי תל אביב בברצלונה, המחזור העשירי ביורוליג המשיך היום (שישי) ברחבי אירופה, כשבמוקד היה הקרב הגדול בין ריאל מדריד לצסק"א מוסקבה בבירת ספרד, אשר נגמר בניצחון ספרדי גדול. באותו הזמן, פנרבחצ'ה וז'ליקו אוברדוביץ חזרה למסלול הניצחונות עם 72:88 אצל וילרבאן הצרפתית. באסקוניה השיגה ניצחון נגד זניט, ואילו באיירן מינכן הובסה על ידי פנאתינייקוס.

ריאל מדריד – צסק"א מוסקבה 81:97
המפגש המסקרן בין שתי האימפריות הגדולות בכדורסל האירופי הבטיח הרבה, ובהחלט קיים. לאחר שהביסה את חימקי במחזור הקודם, הקבוצה של פבלו לאסו הצליחה להמשיך את המומנטום הטוב נגד היריבה השנייה מבירת רוסיה, בעיקר בזכות משחק גדול של גבריאל דק (17 נקודות), ביחד עם סרחיו יול (15) ופקונדו קמפאסו (15).

המחצית הראשונה הייתה צמודה ביותר, כאשר אף קבוצה לא הצליחה לנצל את הריצות שעשו על מנת לפתוח פער גדול. קליעה טובה של קמפאסו קבעה 3:11 ספרדי, אך מהר מאוד האורחת חזרה לתמונה, וסלים חשובים של קייל היינס דאגו שהרבע הראשון יסתיים ב-19:23 לריאל מדריד. לקבע השני הופיעו בעיקר שני שחקנים, כאשר מצד זה היה יול, ומנגד יוהאנס וויגטמן הגרמני התפוצץ עם 17 נקודות, אשר חתמו מחצית צמודה, 48:52 לספרדים.

גבריאל דק. בלט בניצחון החמישי ברציפות של ריאל מדריד ביורוליג (אתר היורוליג)
גבריאל דק. בלט בניצחון החמישי ברציפות של ריאל מדריד ביורוליג (אתר היורוליג)

במחצית השנייה ריאל מדריד הצליחה ליצור את הבריחה שהיא רצתה, כשאנתוני רנדולף היה הקלע המוביל, כשגם פביאן קאוסר היה שותף לריצה הגדולה ברבע השלישי, שהסתיים ב-64:75 לריאל מדריד, שלמרות שהיריבה הרוסית החלה לצמצם מעט את ההפרש, גברה עליה 81:97 ארבעה רבעים איכותיים מאוד.

אסוול ליון-וילרבאן – פנרבחצ'ה 88:72
לאחר פסק הזמן הדרמטי במחזור שעבר של ז'ליקו אוברדוביץ', חניכיו עלו היום הרבה יותר מפוקסים למשחק בליון. כבר ממהתחלה דריק וויליאמס נכנס טוב למשחק, קלע באחוזים גבוהים מאוד, וביחד עם יכולת טובה של מליח מחמטוגלו הוליך את קבוצתו למחצית ראשונה טובה מאוד, בה היא הצליחה לברוח ליריבתה עם 36:48 בסיומה. לאחר מכן, ולדימיר שטימאץ נכנס למשחק, ונהנה הרבה פעמים מההגנה הרפויה של של הצרפתים, בדרך לניצחון 72:88 בסיום.

תוצאות נוספות
באיירן מינכן – פנאתינייקוס 87:75

באסקוניה – זניט 60:70

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי