חזר לפנאתינייקוס: ריק פיטינו נחת ביוון וחתם לשנתיים

ריק פיטינו
ריק פיטינו | טוויטר

האמריקאי בן ה-67 שב לקדנציה שנייה בפאו, חמישה חודשים בסך הכל אחרי שהחליט לעזוב בניסיון למצוא קבוצה בארצות הברית. סיפר כי אין בכוונתו לבצע שינויים בסגל

(גודל טקסט)
בסך הכל חמישה חודשים מאז שעזב את אתונה בניסיון "למצוא אתגר חדש", ככל הנראה קבוצת NBA שתיתן לו את המושכות, היום (שלישי) נחת ביוון המאמן ריק פיטינו וחתם לשנתיים הבאות כמאמן החדש/ישן של פנאתינייקוס, אחרי שכבר קיבל על עצמו את משרת מאמן נבחרת יוון.


פיטינו היה מוערך ואהוב מאוד על אוהדי ואנשי פנאתינייקוס וקיבל הצעה להאריך את חוזהו, אולם הודיע רשמית על סירובו וטען שאמנם מדובר ב"מדינה אדירה שתמיד תהיה בלבי", אך שהוא "חוזר הביתה". עם זאת, החלום של אוהדי פאו התגשם כשהאמריקאי לא הצליח למצוא קבוצה חדשה והחליט לחזור בו ולשוב לאתונה.


פיטינו בן ה-67 כאמור מונה רק לאחרונה למאמן נבחרת יוון, תפקיד אליו הוא ייכנס רשמית בתום העונה במטרה להכין את הנבחרת למשחקים האולימפיים בטוקיו, אלא שעם ההבנה כי הוא מוכן לשוב לאירופה ולאחר הכישלון עם המאמן ארגיריס פדולאקיס שמונה במקומו ופוטר לפני כעשרה ימים, בעלי המועדון ניסו לעשות ככל שביכולתם עד שהגיעו להסכמה עם פיטינו על חזרתו.




האמריקאי הצעיד את פאו בעונה שעברה למקום השישי בעונה הסדירה ביורוליג, היא נעצרה רק על ידי ריאל מדריד בשלב הפלייאוף וכעת הוא מגיע כשהקבוצה במאזן 4:6. פיטינו גם סיפר לעיתונאים שחיכו לו בשדה התעופה כי הוא לא מתכוון לבצע שינויים בסגל פנאתינייקוס, לפחות לא בשלב זה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי