ספרופולוס: "קשה לשחק עם סגל קצר", ווילבקין: "למרות העייפות, נתנו הכל"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | לירון מולדובן

לאחר הניצחון הקשה על זניט, המאמן היווני של מכבי תל אביב שיתף: "מסכים שלא היינו חכמים במשחק צריך לברך את השחקנים על העבודה הנהדרת. אני מסופק". הקלע: "היא לנו יותר מדי איבודים, אבל השגנו את מה שרצינו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב גברה הערב (שלישי) 71:82 על זניט סנט פטרסבורג הרוסית, ובכך השלימה ניצחון רביעי ברציפות ביורוליג וכעת היא מדורגת במקום הרביעי במפעל, עם מאזן נהדר של 4:10.

בסיום ההתמודדות, המאמן יאניס ספרופולוס אמר: "רוצה לברך את השחקנים שלי על הניצחון. זה לא פשוט לשחק עם סגל קצר כל כך הרבה משחקים ברציפות כמו שהם עושים. אני מסכים שלא היינו מספיק חכמים במשחק ונתנו להם נקודות קלות, אבל בסופו של היום עשינו עבודה נהדרת של הפרקט. אני מסופק".

סקוטי ווילבקין, שהתקשה להיכנס לעניינים במהלך המחצית הראשונה, סיפר בסיום: "כל מי ששיחק הערב עשה עבודה טובה, ונתן הכל למרות העייפות הגדולה והכאבים בגוף, במיוחד במחצית השנייה. היו לנו יותר מדי איבודים במשחק, אבל בסוף הצלחנו להשיג את הניצחון שרצינו".

מנקודת המבט הישראלית, דני אבדיה הוביל את הצהובים בכל הקשור לכדורים חוזרים בהגנה, דבר אשר תרם רבות לניצחון החשוב במגרש הקשה. הכוכב הצעיר שיתף בסיום: "כל משחק חוץ הוא קשה, בטח ביורוליג. אין כאן קבוצות פראייריות. לבוא עם סגל קצר כמו שהיה לנו ולנצח בחוץ זה תמיד כיף. הריבאונדים? חשוב לי לעזור לקבוצה לנצח בכל דרך שאני יכול, וזה מה שעשיתי היום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי