יורוליג: ריאל מדריד גברה על מילאנו, פנאתינייקוס ניצחה את פנרבחצ'ה

ולדימיר מיצוב
ולדימיר מיצוב | אתר היורוליג

הבלאנקוס השלימו ניצחון תשיעי ברציפות בזירה האירופית עם 67:76 על החבורה המאכזבת של מסינה. היוונים חזרו למסלול הניצחונות עם 78:81 על אובראדוביץ'. אנדולו ראשונה אחרי ניצחון על ז'לגיריס

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון של מכבי תל אביב אצל זניט, ערב היורוליג נמשך הערב (שלישי) עם חמישה משחקים נוספים. במוקד, ריאל מדריד המשיכה עם רצף הניצחונות וגברה על מילאנו, כשבמקביל פנאתינייקוס ניצחה את פנרבחצ'ה וחזרה למסלול הניצחונות. עוד לפני כן, אנדולו שמרה על הפסגה עם משחק טוב נגד ז'לגיריס. ברצלונה ניצחה בקלילות את וילרבאן הצרפתית ועלתה למקום השני, באסקוניה התרסקה בדרבי הספרדי נגד ולנסיה.

ריאל מדריד – אולימפיה מילאנו 67:76
הבלאנקוס המשיכו את הפורמה הטובה שהקבוצה נמצאת במסגרת האירופית, והשלימו ניצחון תשיעי ברציפות ביורוליג, כשהפעם הם גברו על אטורה מסינה ומילאנו, מתמודדת רצינית לאכזבת העונה, שרשמה כבר הפסד חמישי ברציפות. במשחק עצמו שני הצדדים היו צמודים מאוד, כשהאיטלקים נהנו בעיקר מערב מוצלח של ולדימיר מיצוב. הספרדים נשענו בעיקר על נקודות של אנתוני רנדולף וריבאונדים של וולטר טבארס, אך מעל כולם בלט פאקונדו קמפאסו, עם 12 אסיסטים, אשר נבחר למצטיין.

ז'לגיריס קובנה – אנדולו אפס 74:68
מוליכת הטבלה הגאה הציגה הערב עוד משחק נהדר, הפעם על חשבונה של ז'לגיריס, שמצידה נשארה בתחתית הטבלה ומדורגת רק מעל זניט. המשחק היה שקול ברוב דקותיו, בעיקר בזכות רבע שני נהדר של הליטאים, אבל שום כוח קיים לא היה יכול לעצור את טיבור פלייס ו-וסילי מיצ'יץ' (18' נק' כ"א), כשגם רודריג בובואה תרם 16 עבור הטורקים. שיין לארקין הציג משחק רגוע עם שש נקודות בלבד.

ברצלונה – וילרבאן 67:80
על אף העובדה שהקבוצה הצרפתית חביבה מאוד, הערב ב"פלאו בלאוגרנה" של ברצלונה זה פשוט לא היה כוחות. הקטלונים שלטו במשחק בכל חלקיו, כשמי שניצח על כולם הוא אלכס אברינס, שקלע 16 נקודות, כשגם תומאס דילייני תרם את חלקו עם חמישה אסיסטים חשובים. ניקולה מירוטיץ' (12 נק') וקורי היגינס (13 נק') בלטו גם הם, ועזרו לקבוצה שלהם לעלות למקום השני.

פנאתינייקוס – פנרבחצ'ה 78:81
אולם האואקה המפורסם של פנאתינייקוס היה כמעט ריק מאוהדים הערב, שפספסו משחק גדול של הקבוצה שלהם. הירוקים הצליחו להתגבר על ההפסד לברצלונה במחזור שעבר, ובעזרת משחק אדיר של ניק קלאטס גברו על ז'ליקו אובראדוביץ' ושחקניו. המשחק עצמו היה צמוד עד השנייה האחרונה, כשפנא הובילה בשלוש נקודות ב-10 השניות האחרונות, כשנאנדו דה קולו קלע מחוץ לקשת וקבע שוויון 79:79, אך לאחר שהשופטים בחנו את המהלך במסך, נמצא שהצרפתי דרך על הקו, מה שהוביל לשתי נקודות בלבד ולמעשה היה האירוע שהכריע את המשחק. לאחר הניצחון, פנאתינייקוס תפגוש במחזור הבא את מכבי ת"א.

תוצאה נוספת
ולנסיה – באסקוניה 77:105

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי