מכבי ת"א התאמנה לקראת פאו, ספרופולוס: "קבוצת ההתקפה הטובה ביורוליג"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | דני מרון

אין רגע דל לצהובים, שנחתו ישירות לאימון לקראת המפגש עם הירוקים מאתונה, אותם המאמן מכיר היטב: "הם משחקים טוב מאוד לאחרונה, נצטרך להיות חכמים בשני הצדדים של המגרש". בלאק ימשיך להיעדר

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב נחתה הערב (רביעי) בחזרה מסנט פטרסבורג ופנתה ישירות להיכל 'מנורה' לטובת תדריך וידאו ואימון טקטי לקראת המשחק נגד פנאתינייקוס מחר (21:05). אחרי שהתגברו על מוקש נגד זניט, הצהובים יתמודדו עם אתגר גדול הרבה יותר בדמות הירוקים מאתונה, ניצחו חמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים שלהם ביורוליג וגברו אתמול על פנרבחצ'ה.

המומנטום של פאו, יחד עם העייפות ההולכת וגוברת בקרב שחקני מכבי תל אביב שיערכו את משחקם הרביעי בתוך שבוע, עדיין עם סגל קצר ללא טאריק בלאק ועומרי כספי, מהווים איום גדול על מאזן הבית המושלם של אלופת ישראל. היוונים התאמנו היום באתונה וינחתו בארץ במהלך הערב.

יאניס ספרופולוס סיפר איך הקבוצה מתמודדת עם לוח הזמנים העמוס: "נעשה את המיטב כדי להיות מוכנים למחר. זה משחק יורוליג שני השבוע לכל הקבוצות, כך שאנחנו לא בתנאים שונים מהבחינה הזו. אנחנו רוצים להגיע מוכנים, קודם כל מנטלית, ולהילחם לעיני האוהדים שלנו, שידחפו אותנו לעוד הופעה טובה נגד קבוצה מצוינת".


טאריק בלאק. יחמיץ גם את פנאתינייקוס (עדי אבישי)

ההכנות לקראת פאו, אותה הוא מכיר היטב ומגיעה במומנטום מצוין: "הם משחקים טוב מאוד לאחרונה, יש להם שחקנים טובים, מנוסים וברמה גבוהה. הם הוסיפו את רייס ופרדט לצד קלאת'ס והבסיס היווני שלהם. אנחנו צריכים לכבד אותם כי זו קבוצת ההתקפה הטובה ביורוליג ועלינו להיות חכמים בשני הצדדים של המגרש כדי לכפות את הסגנון שאנחנו רוצים".

ג'ייק כהן, שמתפקד כקפטן זמני, התייחס לנושא התשישות אצלו ואצל חבריו: "זה היה מסע ארוך, אבל אנחנו נרגשים לקראת המשחק מחר. האולם יהיה מלא והאוהדים יתנו לנו את כל האנרגיה שאנחנו צריכים. האם אנחנו פייבוריטים? לא חושבים על זה, יש לנו משחק חשוב נגד קבוצה טובה ופשוט ננסה לעשות הכל כדי לנצח".


חוזר להיכל. טייריס רייס (עדי אבישי)

בעיית הריבאונד במשחקים האחרונים וההתמודדות עם ניק קלאת'ס, שמוביל את היורוליג בממוצע האסיסטים: "זה משהו שאנחנו צריכים לשפר, לא עשינו עבודה טובה בריבאונד ההגנה בשני המשחקים האחרונים וזה משהו שדיברנו עליו בתדריך. כל חמשת השחקנים על המגרש צריכים לעבוד בשביל זה, דיברנו באסיפה על כך שזו משימה קבוצתית. קלאת'ס שחקן מיוחד, ננסה לעשות הכל מבחינה הגנתית כדי לגרום לו וכל הקבוצה שלו להרגיש לא בנוח".

התקופה הטובה של הקבוצה: "אנחנו מרוצים מאיך שאנחנו משחקים כרגע, אבל לא מסתכלים על התוצאות או על הטבלה. אנחנו משתפרים כקבוצה וזה מספק אותנו, אבל עדיין יש עוד הרבה עבודה".


ג'ייק כהן. "נרגשים לקראת המשחק" (עדי אבישי)

אנג'לו קלויארו, שהחשיבות שלו ברוטציה מקבלת משנה תוקף לאור רשימת הפצועים הארוכה, דיבר על היריבה: "יש להם המון כלים, הם קבוצה מצוינת. דשון תומאס (אקס הצהובים)? הוא שחקן טוב, סקורר. נצטרך לעשות הגנה קבוצתית טובה ולהילחם".

מה הסוד לכך שכל הניצחונות הגיעו בהפרש דו ספרתי: "אני חושב שרוב המשחקים היו הרבה יותר צמודים ממה שראו בתוצאה, אבל ההגנה שלנו מקלה עלינו להשיג סלים קלים ונקודות במעבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי