תאטרון החלומות: מכבי ת"א מושלמת בהיכל אחרי 63:69 על מילאנו

אותלו האנטר, ג'ייק כהן
אותלו האנטר, ג'ייק כהן | דני מרון

48 שעות לאחר שגברו על ברצלונה, הצהובים חזרו מפיגור תשע נקודות ורשמו ניצחון עשירי באולם הביתי על חשבון אטורה מסינה והאקס מייקל רול. ווילבקין להט, ספרופולוס עם מאזן 6:14 ביורוליג

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה הערב (חמישי) ניצחון ביתי עשירי ברציפות העונה ביורוליג ושמרה על מאזן מושלם בהיכל אחרי 63:69 לא קל על ארמאני מילאנו. הצהובים פתחו לא טוב ופיגרו בתום הרבע הראשון 21:15, אך התעוררות של סקוטי ווילבקין שלהט במחצית השנייה, וערב נהדר של אותלו האנטר שקבע שיא קריירה לאחר שקטף 14 ריבאונדים, הביאו לניצחון היקר. 

הצהובים שפיגרו לכל אורך המחצית הראשונה, עלו ליתרון ראשון בפתיחת הרבע השלישי ולא שמטו אותו עד לסיום והקבוצה של יאניס ספרופולוס התבססה במקום השלישי עם 14 ניצחונות לעומת 6 הפסדים.

קיפר סייקס (11) ונמניה נדוביץ' (10) היו היחידים בשורות האיטלקים שהגיעו לספרות כפולות, כשמילאנו סבלה מיום חלש של רוב שחקני החמישייה. כך למשל, סרחיו רודריגס סיים עם 8 נקודות ולואיס סקולה הסתפק בארבע בלבד.


ספרופולוס חוגג בסיום (דני מרון)


אוהדי מכבי תל אביב ממלאים כל פינה בהיכל (דני מרון)


האוהד בני גנץ צופה במשחק המותח (דני מרון)

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 22 נקודות, אות'לו האנטר 14 ו-14 ריבאונדים, טיילר דורסי 13, קווינסי אייסי 5, אלייז'ה בריאנט 3, ג'יילן ריינולדס, דני אבדיה, ארון ג'קסון, נייט וולטרס, ג'ייק כהן 2 ויובל זוסמן 2 כ"א.

קלעו למילאנו: קייפר סייקס 11 נקודות, נמניה נדוביץ' 10, ולדימיר מיצוב, מייקל רול וסרחיו רודריגס 8 כ"א, אמדאו דלה ואלה 7, לואיס סקולה וקיילב טארצ'בסקי 4 כ"א, פול ביליגה 2, ארתוראס גודייטיס 1 ו-9 ריבאונדים. 


אטורה מסינה ועוזריו על הספסל האיטלקי (דני מרון)

רבע ראשון
מילאנו פתחה חזק ועלתה ל-0:8 מהיר עם שתי שלשות של נמניה נדוביץ' והאלי הופ ענק של קיילב טראצ'בסקי. מכבי תל אביב התקשתה להיכנס לעניינים בהתקפה ונראתה מבולבלת ולא מרוכזת. האיטלקים שיחקו באגרסיביות כפי שהורה להם מאמנם אטורה מסינה. סרחיו רודריגס חתם את תוצאת הרבע בסל שקלע עם הבאזר – 15:21 למילאנו.


יובל זוסמן בדרך לסל האיטלקי (דני מרון)

רבע שני
מילאנו עלתה ל-16:25 עם שלשה של אמדאו דלה ואלה, ג'ייק כהן וטיילר דורסי ענו עם חמש נקודות רצופות מנגד והשאירו את מכבי תל אביב קרובה לאורחים. הצהובים ניצלו שלוש דקות ללא סל של האיטלקים כדי להשלים ריצת 0:7 ולהוריד את הפיגור עד למינוס שתיים בלבד, 25:23 ומיד אחר כך לנקודה אחת – 27:26. סקולה וחבריו העלו את יתרונם ל-28:32, דקה וחצי להפסקה. אייסי עם שלשה מוצלחת צימק לנקודה כשקבע 32:31, זאת הייתה גם התוצאה בהפסקה, אחרי 11:16 למכבי תל אביב ברבע השני.  


פתיחה נהדרת של הצהובים במחצית השנייה, ספרופולוס מרוצה (דני מרון) 

רבע שלישי
ווילבקין העלה את מכבי תל אביב ליתרון ראשון במשחק עם שלשה וניצל גם זריקת בונוס מהקו בעקבות עבירה של קיפר סייקס. הצהובים נראו הרבה יותר טוב בפתיחת הרבע. חדירה של וולטרס קבעה 36:42 למכבי ואטורה מסינה הזעיק פסק זמן. שלשה של סייקס קטעה ריצת 4:17 צהובה וקבעה 39:45 למארחים. בסיום הרבע בו היא נראתה טוב, הוליכה מכבי תל אביב 48:52.


ווילבקין. עוד ערב נהדר שלו (דני מרון)


ארון ג'קסון. מחכים שייכנס לעניינים (דני מרון)

רבע רביעי
וילבקין המשיך להיות הכוכב של הצהובים ולמרות כמה קליעות נהדרות של אקס הצהובים מייקל רול, מכבי תל אביב ברחה ל-51:58 לאחר קצת יותר משתי דקות ברבע. מכבי ברחה כבר לתשע הפרש, אך מילאנו ענתה בשתי שלשות של רודריגס וסייקס ויאניס ספרופולוס הזעיק פסק זמן, כשהתוצאה 63:68 למכבי תל אביב. בסיום, 63:69 לצהובים וניצחון עשירי בהיכל בעשרה משחקי יורוליג.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי