ספרופולוס חגג: "זה אולי הניצחון הכי גדול שלנו העונה"

יאניס ספרופולוס
מכבי ת"א תשחזר את היכולת מהעונה שהופסקה? | דני מרון

המאמן היה מרוצה במיוחד לאחר ה-63:69 על מילאנו ששמר על מאזן בית מושלם ביורוליג: "תמיד קשה לקלוע מול קבוצות של מסינה". האנטר: "זה היה חשוב לנו מבחינה מנטלית". השחקנים רקדו בחדר ההלבשה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יומיים לאחר שגברה בהיכל על ברצלונה, מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) 63:69 קשה על מילאנו ושמרה על מאזן בית מושלם עם עשרה ניצחונות בעשרה משחקים במסגרת היורוליג. האיטלקים כבר הוליכו בתשע הפרש, אך הצהובים שיפרו את משחק ההגנה ככל שהדקות חלפו ובסיום הם ועלו למאזן 6:14 שביסס את מעמדם במקום השלישי בטבלה. את החבורה של יאניס ספרופולוס הובילו סקוטי ווילבקין (22 נקודות), אותלו האנטר (14 נקודות ו-14 ריבאונדים) וטיילר דורסי (13 נקודות).

בסיום המשחק שחקני מכבי ת"א חגגו ורקדו במשך דקות ארוכות בחדר ההלבשה. המאמן המאושר יאניס ספרופולוס סיכם: "תמיד קשה לקלוע כשאתה משחק מול קבוצה של אטורה מסינה. התפתח פה משחק צמוד. לא התחלנו אותו בצורה טובה, אבל אחר כך שיחקנו טוב יותר. בשלושת הרבעים האחרונים שמרנו היטב וניצחנו בכולם. אנחנו רוצים לשחק טוב בהגנה וזה אכן מה שקרה הערב. הם קלעו כמה סלים קשים שהשאירו אותם במשחק, אבל גילינו אופי והשגנו את הניצחון. זה אחד הניצחונות הגדולים ביותר שלנו העונה, אולי הכי גדול".

על צורת המשחק: "שיחקנו פעמיים ברציפות בבית והיה לחץ להשיג ניצחונות. אני שמח שהשחקנים משחקים טוב יותר גם בהגנה וגם בהתקפה. אני מרוצה מהדרך בה הקבוצה משחקת. אני לא מסתכל על הטבלה ולא יודע כמה פעמים ניצחנו העונה. אנחנו נלחמים ממשחק למשחק ויום אחר יום. נראה איפה נהיה בסיום העונה, בתקווה שזה יהיה כמה שיותר גבוה".

אותלו האנטר הוסיף: "לנצח פעמיים בשבוע זה משהו שהיה חשוב לנו מאוד מבחינה מנטלית. הפסדנו לברצלונה ולמילאנו בסיבוב הראשון, אולם כולנו נלחמנו וכך למעשה השגנו שני ניצחונות".

אהוב הקהל חוגג ניצחון עשירי ומאזן בית מושלם בהיכל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי