יורוליג: צסק"א גברה על ולנסיה, ברצלונה נגררה למותחן נגד הכוכב האדום

מייק ג'יימס
מייק ג'יימס | אתר היורוליג

הרוסים רשמו ניצחון רביעי ברציפות בזירה האירופית עם יכול שיא של וויגטמן (19 נק', 5/5 מחוץ לקשת). מירוטיץ' (25 נק') ובארסה הגיעו לרבע האחרון בפיגור אך ריצת 2:15 דאגה למהפך. זניט ניצחה את אולימפיאקוס

(גודל טקסט)

מלבד משחקה של מכבי תל אביב במינכן, ארבעה משחקים נוספים ייערכו הערב במסגרת המחזור ה-21 ביורוליג. תחילה, צסק"א מוסקבה גברה על ולנסיה בעקבות רבע אחרון נהדר, כשבמקביל זניט ניצחה את אולימפיאקוס אחרי משחק צמוד. לאחר מכן, ברצלונה ניצחה את הכוכב האדום בלגרד לאחר מותחן אדיר ובאסקוניה גברה על חימקי.

צסק"א מוסקבה – ולנסיה 70:81
אחרי הניצחונות הקשים על ריאל מדריד ובאסקוניה, צסק"א מוסקבה השלימה היום ניצחון רביעי ברציפות בזירה האירופית, זאת לאחר משחק צמוד מאוד נגד ולנסיה. יוהאנס ווייטמן היה האיש המרכזי של הרוסים, כשרשם דאבל-דאבל מרשים – 19 נק' (5/5 מחוץ לקשת) והוריד 10 ריבאונדים. מלבד הגרמני, גם מייק ג'יימס היה פעיל מאוד עם 14 ו-5 אסיסטים, אך בעיקר הניע את כל קבוצתו לניצחון.

למעשה, צסק"א ירדה מהרבע השלישי בהפרש של ארבע נקודות בלבד, אך במהלך הרבע האחרון היא הייתה קטלנית והצליחה כמעט לגמרי להשתיק את הספרדים. לאחר ריצה קטנה, ג'ואל בולומבוי סחט סל ועבירה קריטית שקבע יתרון דו ספרתי. וויגטמן קבר שלשה נוספת לקראת הסיום ושמר על האחוזים הגבוהים שלו, כשמנגד ולנסיה התקשתה להגיב. שתי שלשות של דניאל האקט כדקה לסיום למעשה סגרו את סיפור המשחק ואלופת אירופה המכהנת ניצחה בסיום.


ווייטמן. משחק נהדר של הגרמני (אתר היורוליג)

ברצלונה – הכוכב האדום 82:86
בארסה רשמה ניצחון חשוב בתום מותחן אדיר ב"פלאו בלאוגרנה". אלופת סרביה נראתה רע מאוד בדקות הפתיחה בספרד, אך מהר מאוד חזרה לעניינים ואף עלתה ליתרון לא צפוי. הסקור היה נמוך ברוב חלקי המשחק, כשהיתרון נשאר אצל הכוכב האדום גם בפתיחת הרבע המכריע. ניקולה מירוטיץ' (25 נק') היה האיש המרכזי של ברצלונה במשחק, ובעזרת ריצת 2:15 ברבע הרביעי עזר לה לרשום ניצחון שני ברציפות ביורוליג.


מירוטיץ'. הוליך את ברצונה לניצחון ביתי (אתר היורוליג)

זניט – אולימפיאקוס 87:91
מרבית הבעיות של אולימפיאקוס העונה בלטו הערב. מצד אחד, ואסיליס ספאנוליס הציג משחק ענק – 31 נקודות (5/5 מחצי מרחק, 5/7 משלוש) ושבעה אסיסטים, כשלצידו בלטו גם יורגוס פרינצזיס (20 נק') וקוסטס פאפאניקולאו (20 נק'), אך מלבד השלושה לא היו עוד שחקנים שעזרו להם במירוץ. מנגד, למרות העונה החלשה שהיא חווה בזירה האירופית, זניט הציגה משחק נהדר ולרוב גם החזיקה ביתרון, כאשר יבגני וורונוב תרם 21 נק' משלו, וביחד עם גוסטאבו איון הנהדר דאג שהניצחון יהיה של המקומיים.

 

תוצאה נוספת
באסקוניה – חימקי מוסקבה 79:83

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי