יורוליג: ברצלונה הביסה את זניט, צסק"א גברה על חימקי בדרבי הרוסי

מייק ג'יימס
מייק ג'יימס | אתר היורוליג

דילייני וקוריץ' הובילו את הבלאגורנה ל-72:90 ביתי. אלופת אירופה התבססה במקום השני עם 69:78 חשוב על יריבתה העירונית. 21 נקודות למייק ג'יימס, 27 של שבד לא הספיקו. סלוקאס כיכב במדי פנרבחצ'ה בברלין

(גודל טקסט)

שבעה משחקים כולל זה של מכבי תל אביב נגד ריאל מדריד, נערכים הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-22 ביורוליג. בראשון שבהם, התארחה צסק"א התארחה אצל חימקי לדרבי של מוסקבה וניצחה 69:78. לאחר מכן, פנרבחצ'ה רשמה ניצחון חשוב מאוד אצל אלבה ברלין.ברצלונה הביסה את זניט, ומילאנו גברה על באיירן מינכן. אולימפיאקוס גברה על באסקוניה. ז'לגיריס קובנה רשמה ניצחון חוץ אצל וילרבאן.בהמשך: ברצלונה מחפשת ניצחון שלישי רצוף כשהיא מארחת את זניט סנט פטרסבורג. מילאנו פוגשת בביתה את באיירן מינכן,

חימקי מוסקבה – צסק"א מוסקבה 78:69
הרבע הראשון בדרבי הרוסי היה צמוד ובסיומו הוליכה האורחת, צסק"א, ביתרון 19:23. הרבע השני היה מפוזר מבחינה התקפית, צסק"א ניצחה בו 13:19 וירדה להפסקה ביתרון של שמונה נקודות – 32:40. עשר הדקות הבאות התנהלו ביתרון מוחלט של האורחת שסיימה אותן עם 6:19 מוחץ, בדרך ליתרון 38:59. חימקי עלתה שונה לגמריי לרבע הרביעי, פתחה אותו עם 0:8, המשיכה עם מטווח שלשות וצימקה את יתרון צסק"א ל-52:64.

האורחת שנראתה שאננה לאור היתרון המבטיח שהשיגה, חזרה לעצמה ולמרות שנוצחה 31:19 בעשר הדקות האחרונות, השיגה ניצחון חוץ חשוב – 69:78. צסק"א שנייה בטבלת היורוליג עם מאזן של 6:16, חימקי במאזן של 13:9. את רשימת קלעי צסק"א הוליך מייק ג'יימס עם 21 נקודות, יוהאנס וויטמן קלע 15. בחימקי בלט כרגיל אלכסיי שבד עם 27 נקודות, יאניס טימה קלע 12.

ברצלונה נגד זניט 72:90
המשחק הערב ב"פלאו בלאוגרנה" הוכרע מהר מאוד. בארסה השלימה ניצחון שלישי ברציפות ביורוליג עם משחק נהדר מול זניט, שהייתה בעיניינים ברבע הראשון, אך לאחר מכן לא מצאה פתרונות להתקפות של הספרדים, ופסגו 32 נקודות ברבע השני, כאשר מנגד הם קלעו 14 בלבד. קייל קוריץ' ומלקולם דילייני בלטו במיוחד במשחק כשקלעו 21 נקודות כ לאחד, כשניקולה מירוטיץ' הציג משחק סולידי עם 15 נקודות. מנגד, גוסטבו איון, לו עבר עשיר מאוד בריאל מדריד, צלף 15 נקודות, שלא עזרו לקבוצתו לנצח.


מירוטיץ'. משחק סולידי שלו (אתר היורוליג)

אולימפיה מילאנו – באיירן מינכן 78:79
משחק לא פחות ממדהים נרשם בצפון איטליה. באיירן מינכן אמנם ניצחה את מכבי תל אביב במחזור שעבר, אך פעם נוספת הראתה כמה היא חלשה העונה. בדרך לא ברורה, נועלת הטבלה, בהובלתו של דנילו ברטל, הציגה משחק התקפי נהדר במרבית הדקות, ואף הצליחה במהלך המחצית השנייה החזיק בהפרש גדול של 20 נקודות. ברבע האחרון קלעו הגרמנים 12 בלבד, ובכך אפשרה לוולדימיר מיצוב (16 נקודות) ולסרחיו רודריגס (9 נק', 10 אסיסטים) להמשיך במופע האישי שלהם, בדרך למהפך במשחק וניצחון על חודה של נקודה.

אלבה ברלין – פנרבחצ'ה 74:70
הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' המשיכה במסע ההתאוששות שלה ורשמה ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים שלה, על חשבונם של הגרמנים. קוסטאס סלוקאס הנהדר סיים עם 16 נקודות ובלט בראש רשימת הקלעים של הטורקים, כאשר מבחינה אישית הוא חצה את רף 2,000 הנקודות בקריירה. ג'יג'י דאטומה עזר לו עם 15 משלו, כולל 3/5 מחוץ לקשת. הרבע הראשון בהתמודדות היה צמוד מאוד, ולאחר מכן זו הייתה אלבה שהובילה במשחק, כשבשיא זה היה גם יתרון דו ספרתי. האורחים הצליחו להשתלט על המשחק רק במהלך הרבע הרביעי, אך לבסוף לקחה את הניצחון החשוב.

תוצאות נוספות
אולימפיאקוס – באסקוניה 70:80

וילרבאן – ז'לגיריס קובנה 79:74


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי