צפו: אוהדי מכבי ת"א חגגו עם אבדיה וספרופולוס

אוהדי מכבי ת"א בוולנסיה
אוהדי מכבי ת"א בוולנסיה | אודי ציטיאט, ולנסיה

הקהל הצהוב-כחול שהגיע לספרד ונהנה מה-82:85 של הקבוצה על ולנסיה חיכה בסיום לשחקנים ולמאמן ("מודה לאוהדים"). דורסי: "אוהב לשחק תחת לחץ", אבדיה: "כיף להיות חלק"

(גודל טקסט)

אי אפשר שלא להתרגש ממכבי תל אביב של העונה, שפשוט מציגה אופי מיוחד. אתמול (שישי) היא שוב הכריעה משחק בסיום ובשיניים, כאשר רשמה ניצחון חוץ שני ברציפות ביורוליג עם 82:85 דרמטי על ולנסיה, בו בלטו טיילר דורסי, שזכה בפרס איש המשחק, וסקוטי ווילבקין.

המאמן יאניס ספרופולוס סיפר בסוף: "פתחנו לא טוב את המחצית השנייה, ולנסיה התחילה לקלוע וקיבלה ביטחון, אבל אחרי פסק הזמן שינינו את המומנטום שלנו. התחלנו להילחם בצורה טובה יותר הגנתית, ווילבקין ודורסי קלעו שלשות חשובות ולקראת הסיום היינו טובים גם בהגנה וגם בהתקפה. אני רוצה להודות לאוהדים שליוו אותנו ותמכו בנו כל המשחק".

דורסי אמר בסיום: "ניצחון נהדר שלנו. קשה מאוד לנצח בוולנסיה, היא שיחקה טוב לאחרונה. היה משחק קשה אבל זה ניצחון גדול. היינו בפיגור, היו הרבה עליות וירידות במהלך המשחק, אבל נלחמנו. זה היה משחק של ריצות וידענו לחזור מהפיגור, יש לנו יכולת מנטלית טובה ורוח לחימה. אני אוהב לשחק תחת לחץ. אני וסקוטי קלענו כמה סלים גדולים במאני טיים. אנחנו חייבים להשתפר הגנתית".


ספרופולוס (אודי ציטיאט, ולנסיה)

סקוטי הוסיף: "זה היה ניצחון קשה מאוד, היינו מותשים בסיום. נכנסתי למומנטום ברבע האחרון ואני שמח שהמאמן יאניס ספרופולוס סמך עליי במהלכים האחרונים. נצטרך ללמוד מהמשחק הזה, עשינו אותו יותר קשה ממה שהוא היה צריך להיות".

דני אבדיה, שפעם השלישית ברציפות קלע בספרות כפולות (10 נק'), סיכם: "אני עושה כל מה שאני יכול, כיף להיות חלק מזה. אני עושה הכל כדי להשתפר ואני תמיד רוצה להשתפר ולעשות את המיטב. הניצחון חשוב, כמו כל ניצחון ביורוליג וכל משחק חוץ הוא קשה. אף קבוצה לא 'פראיירית'".


דורסי חוגג (אודי ציטיאט, ולנסיה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי