אירוע אלים ביוון: השופט לואיג'י לאמוניקה הותקף ונחבל

לואיג'י לאמוניקה
לואיג'י לאמוניקה | GettyImages

בתום משחק היורוליג שבו הפסידה פנאתינייקוס לברצלונה באואקה, התנפלו אלמונים על המונית של שופטי המשחק שהיו בדרכם למלון באתונה והיכו אותם. האיטלקי הובהל לבית חולים

(גודל טקסט)

אירוע אלים ומכוער התרחש אתמול (שישי) אחרי משחק היורוליג באואקה באתונה שם הפסידה פנאתינייקוס לברצלונה 92:81 במסגרת המחזור ה-25. על פי דיווח באתר "יורוהופס", השופט האיטלקי הבכיר לואיג'י לאמוניקה הותקף אחרי המשחק על ידי אלמונים והובהל לטיפול בבית חולים מקומי.

לאמוניקה היה בדרכו במונית מהאולם לבית המלון ביחד עם שני השופטים האחרים, דאמיר יאבור ואמין מוגולקוס, כשכמה בני אדם עצרו את המונית והחלו להכות את נוסעיה, תוך שניפצו את שמשת הרכב. שלושת השופטים נפגעו, אך לאמוניקה ספג את הפציעה החמורה מביניהם והוא הועבר כאמור לטיפול בסיומו שוחרר והבוקר זכה לליווי צמוד עד לשדה התעופה. לאמוניקה אמר הבוקר (שבת) "יש אידיוטים בכל מקום, אבל אני בסדר. נפצעתי בלסת וביד אבל אני כבר מוכן לשפוט במשחק הבא".

משטרת יוון חוקרת את הפרשה ואם יתברר שהתוקפים הם אוהדי פנאתינייקוס, הקבוצה עלולה לספוג עונש כבד מאוד מהנהלת היורוליג. אגב, פנאתינייקוס שמאזנה הוא 11:14, רשמה הפסד שלישי בארבעת מפגשיה האחרונים במפעל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי