צפו בבדיקה שעברה אנאדולו בדרך לישראל: "זו שערורייה"

ארגין עתמאן
ארגין עתמאן | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מוליכת היורוליג הגיעה ארצה, המאמן ארגין עותמאן זעם על הטיפול בהם בשדה התעופה בטורקיה: "אנחנו רגילים לשיקוף ולבדיקות, אבל מה שקרה מביש". מכבי תל אביב הגיבה: "אנשי ביטחון טורקים אחראים על הבידוק"

(גודל טקסט)

אנאדולו אפס המריאה הבוקר (שלישי) לתל אביב לקראת המשחק נגד מכבי מחר במסגרת היורוליג ועל פי דיווחים בתקשורת הטורקית, הרוחות די סוערות. "ישראל שוב מעורבת בסקנדל", נכתב בטורקיה. הסיבה? הבדיקות הביטחוניות שעברו שחקני הקבוצה ואנשי המועדון בדרכם לתל אביב.

המאמן ארגין עתמאן אף דיבר על כך ואמר לתקשורת הטורקית: "זה חוסר כבוד כלפינו. אנחנו רגילים לבדיקות בשדות תעופה וזה בסדר גמור, אנחנו עוברים שיקוף והכל תקין ובסדר, אבל הטיפול בנו היום לפני העלייה למטוס הוא פשוט בושה, זה סקנדל".

לפי הדיווחים, אנשי האבטחה ביקשו מכל אחד מאנשי המועדון והשחקנים לפתוח את המזוודה, חיטטו בחפצים וערכו בדיקות קפדניות מהרגיל. עם זאת, הרשויות בטורקיה טענו שמדובר בהליך רגיל לגמרי שעוברים כל היוצאים מטורקיה לישראל, ארצות הברית ובריטניה.

במקביל לזעם על הטיפול בהם בתחילת המסע לישראל, עתמאן אמר על המאצ'אפ מול יאניס ספרופולוס והצהובים: "מצפה לנו משחק קשה, אבל העובדה שכולם אצלנו עושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר ובלי להיות מושפעים מהאווירה שתהיה שם, עשויה להיות יתרון עבורנו. אנחנו מוכרחים לשלוט במשחק".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "כידוע לכל, הבידוק הביטחוני באיסטנבול מתבצע על ידי אנשי הביטחון הטורקים המוצבים בשדה והם אלה שערכו את הבידוק לחברי המשלחת של אנאדולו אפס בדרכם ארצה. נציין גם כי אנחנו עוברים בדרכנו חזרה מאיסטנבול בדיוק את אותו הבידוק. בהגיעם ארצה התקבלו על ידי נציג מועדון הכדורסל מכבי תל אביב שמלווה אותם, כפי שקורה עם כל קבוצת יורוליג שמתארחת בארץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי