צסק"א מוסקבה גברה על זניט בדרבי הרוסי, ריאל מדריד ניצחה במילאנו

מייק ג'יימס
מייק ג'יימס | אתר היורוליג

אלופת היורוליג שמה מאחוריה את ההפסד לברצלונה במחזור הקודם עם 78:86 על הכחולים. ג'יימס הצטיין עם 27 נקודות. 73:78 לבלאנקוס אל מול אולם ריק מקהל באיטליה. אולימפיאקוס ניצחה את פנאתינייקוס בדרבי

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-27 ביורוליג יצאו הערב (שלישי) לדרך עם חמישה משחקים, כאשר במשחק המוקדם צסק"א מוסקבה גברה על זניט סנט פטרסבורג בדרבי הרוסי. לאחר מכן, ריאל מדריד ניצחה במילאנו אל מול יציעים ריקים. בנוסף, אולימפיאקוס גברה על פנאתינייקוס בדרבי היווני הרותח של היורוליג. ז'לגיריס קובנה ניצחה את חימקי, וילרבאן ניצחה את ולנסיה.

צסק"א מוסקבה – זניט 78:86
רק במחזור שעבר הפסידה צסק"א לברצלונה, במה שהיה הפסדה השלישי בארבעת המשחקים האחרונים ביורוליג, מה שהביא אותה למשחק הערב כשהיא חייבת את הניצחון בדרבי רוסי. למזלה, הקבוצה של דימיטריוס איטודיס פגשה את זניט המדורגת אחרונה, ולכן היו יכולים לחזור למסלול הניצחונות.

ללא דניאל האקט הפצוע, מי שלקח אחריות על המשחק הוא מייק ג'יימס. הרכז הנהדר היה האיש המרכזי של אלופת היורוליג כשקלע 27 נקודות, כולל 4 מ-6 מחות לקשת וחילק חמישה אסיסטים. בנוסף, יוהאנס וויטמן סיפק פעם נוספת משחק נהדר, כשסיים עם 13 נקודות ושישה ריבאונדים.

אולימפיה מילאנו – ריאל מדריד 78:73
בשל נגיף הקורונה המתפשט ברחבי איטליה, המשחק בין מילאנו וריאל מדריד נערך אל מול יציעים ריקים. הקהל המקומי פספס את פתיחת המשחק הנהדרת של קבוצתו, אשר סיימה את הרבע הראשון ב-11:25 לטובתה ובהמשך ידעה לשמור על היתרון במשך שלושה רבעים רצופים. למרות יום חלש מאוד של פאקונדו קאמפסו (8 נקודות, רק 2 מ-7 מהשדה) היה לבלאנקוס את רודי פרננדס.

לאחר רבע שלישי חלש מאוד מצד שתי הקבוצות (11:10), ברבע הרביעי פרננדס (16 נקודות) ו-וולטר טבארס הובילו את המהפך של הספרדים והביאו לניצחון בדקות הסיום המותחות. ריקרדו מורסקיני הצטיין בשורות האיטלקים עם 21 נקודות.

אולימפיאקוס – פנאתינייקוס 78:81
הדרבי הגדול של יוון הבטיח הרבה וגם קיים. לאחר שפספסו את הניצחון בתל אביב בדקות הסיום, האדומים היו נחושים לנצח את היריבה הנצחית. עדיין ללא  ואסיליס ספאנוליס וניקולה מילוטינוב הפצועים, הקבוצה של גיורגיוס ברצוקאס קיבלה את הכוכב החדש שלה שאקיל מקיסיק, שצלף 22 נקודות והוביל את קלעי קבוצתו במשחק המותח. את הכדור האחרון קיבלה פנאתינייקוס, כשהיא יכולה לשלוח את המשחק להארכה אך דשון תומאס החטיא מחוץ לקשת ורשם לקבוצתו הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים.

ז'לגיריס קובנה – חימקי מוסקבה 85:96
המומנטום החיובי של הליטאים המשיך גם הערב, לאחר שהקבוצה של שאראס רשמה ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים שלה ועדין נמצאת בתמונת העלייה לשלב הבא. זאק לידיי, בעברו בגלבוע/גליל, הצטיין עם 23 נקודות, כולל שלוש דרמטיות במיוחד בסיום המשחק אשר שינו את המאזן בין שתי הקבוצות לאחר שהרוסים ניצחו בתשע נקודות בדיוק בסיבוב הקודם. אלכסיי שבד בלט בשורות הקבוצה האורחת עם 24 נקודות משלו, אך הן לא עזרו לקבוצתו לנצח.

תוצאה נוספת
וילרבאן – ולנסיה 65:72

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי