ההסבר המלא לאוהדי מכבי ת"א לקראת משחקי היורוליג הקרובים

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

בצל התפשטות נגיף הקורונה, אלופת ישראל הודיעה כי בשלב זה היא תוכל להיכנס כ-5,000 צופים לכל אחד מהמפגשים מול באסקוניה וזניט סנט פטרסבורג. איך יוחלט מי רשאי להגיע ומי לא? הפרטים בפנים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בצל התפשטות נגיף הקורונה, מכבי תל אביב פרסמה היום (שלישי) הסבר עבור אוהדיה לקראת שני משחקי היורוליג הבאים, ביום חמישי הקרוב מול באסקוניה ויטוריה וביום חמישי שלאחריו מול זניט סנט פטרסבורג.

"נכון לעכשיו, על פי הנחיות הרשויות המוסמכות, מכבי תל אביב תוכל להכניס עד 5,000 צופים לכל אחד משני משחקי היורוליג הקרובים – ביום חמישי הקרוב מול באסקוניה ויטוריה וביום חמישי שלאחריו מול זניט סנט פטרסבורג. בהתאם לכך, במטרה לאפשר למרב הצופים לנכוח במשחק ולהקצות את המקומות המותרים באופן שקוף, הגון ושיוויוני, נפתחה עבור המנויים עד רביעי ב-15:00 באפשרות להזמין ולהדפיס בבית, ללא עלות נוספת, כרטיס למושב השמור של המנוי (אשר יאפשר כניסה למשחק מול באסקוניה).

"לשם כך, נשלחה לכל המנויים הודעת SMS אישית ובה קישור המוביל לעמוד בו יש "לרכוש" את הכרטיס. שימו לב – מדובר ב"רכישה" ללא עלות נוספת כלשהי. לאחר מכן, יש להדפיס את הכרטיס במדפסת ולהגיע עם הכרטיס המודפס לאולם. האפשרות, כאמור, פתוחה עד רביעי בשעה 15:00 או עד 5,000 כרטיסים – המוקדם מביניהם. שימו לב: לא תתאפשר כניסה עם כרטיס המנוי הרגיל או עם כרטיסים רגילים שנרכשו לפני כן.

"מי שיוותר על זכותו להזמין ולהדפיס כרטיס למשחק הקרוב מול באסקוניה, יקבל קדימות בהזמנת ברישום למשחק מול זניט. ככלל, וככל שמגבלת 5,000 הצופים תעשאר על כנה, מנויים אשר יזמינו וידפיסו כרטיס למשחק מול באסקוניה, לא יוכלו לצפות באולם במשחק מול זניט ( אלא אם כן במשחק עם זניט מכסת 5,000 הצופים לא תנוצל במלואה על ידי הצופים שלא הזמינו כרטיס למשחק עם באסקוניה – כך שאז תשקול מכבי תל אביב לאפשר למנויים נוספים להזמין ולהדפיס כרטיסים).

"מועדון הכדורסל מכבי תל אביב עשה וימשיך לעשות את מירב מאמצים על מנת לאשר את כניסת כל המנויים למשחק, אולם למועד זה, ההנחיות אינן מאפשרות זאת. לכן נבחרה הדרך המתוארת להלן במטרה לאפשר לכמה שיותר אוהדים להגיע למשחק, באופן בטוח, שיוויוני והגון. ככל שיחולו שינויים בהנחיות הרשויות המוסמכות, מכבי ת"א שומרת על זכותה לערוך שינויים בהתאם.

פתיחת המערכת להזמנת הכרטיסים למשחק מול זניט עבור מנויים שלא הזמינו כרטיס למשחק מול באסקוניה, תתבצע ביום ראשון ב-15:00. אם ייוותרו מקומות בלתי מנוצלים למשחק השני, תישקל פתיחת האפשרות להזמין כרטיסים לאוהדים נוספים".


אוהדי מכבי תל אביב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי