עיר אחת, שני אולמות וחמישה שבועות: כך עשויה להסתיים עונת היורוליג

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | אודי ציטיאט, מינכן

המנכ"ל ברתומיאו סיפר על הרעיון החדש: "באירופה יש כמה מבנים עם תשתית מספקת". האפשרויות - איסטנבול, מוסקבה ואתונה. באיגוד נשענים על כך שהיורו והמונדובאסקט הסתיימו תוך שלושה שבועות

(גודל טקסט)

עולם הכדורסל מושבת גם הוא לאור התפרצות נגיף הקורונה, אך האם אנחנו עומדים בפני בשורות משמחות? היום (חמישי) דווח כי ביורוליג לא רוצים להרים דגל לבן, ומתכוונים להשלים את העונה – לא פחות מ-78 משחקים, אפילו אם זה אומר לשחק עד ה-15 ביולי.

מנכ"ל חברת היורוליג, ג'ורדי ברתומיאו, דן באפשרויות השונות בראיון ל"אל פאיס". ייעשה ניסיון שלא לפגוע בשיטה כמובן. הרעיון החדש הוא לשחק בעיר אחת עם שני אולמות מבודדים וכך לעמוד במשימה. איפה יושלמו המשחקים הנותרים? "אנחנו בוחנים מספר אפשרויות. באירופה יש כמה מבנים עם תשתית מספקת וכך גם רמת המלונות. איסטנבול, מוסקבה ואתונה הן האפשרויות שהוזכרו.

לדבריו, "במקרה הקיצוני ביותר נזדקק לחמישה שבועות כדי להשלים את התחרות". דוגמא טובה לדבריו היא שהיורובאסקט האחרון והמונדובאסקט התקיימו תוך שלושה שבועות ו-76 משחקים ו-96 משחקים בהתאמה.


ג'ייק כהן במהלך המשחק האחרון של הצהובים ביורוליג (אתר היורוליג)

כמובן שהקבוצות יזדקקו לזמן כדי לחזור לכושר משחק וההערכות הן ששבועיים אינטנסיביים יספיקו כדי להגיע למצב גופני טוב. נזכיר כי העונה נעצרה לאחר 28 מחזורים מתוך 34, שישה מחזורים לליגה הרגילה, שלב הצלבה ואז פיינל-פור. הקבוצה של יאניס ספרופולוס מדורגת במקום החמישי עם 19 ניצחונות ו-9 הפסדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי