ג'יימס השחקן הטוב באירופה, אבדיה עם הפוטנציאל הגבוה ביותר

סקוטי ווילבקין, דני אבדיה
סקוטי ווילבקין, דני אבדיה | דני מרון

בארה"ב ערכו משאל בין 21 שחקנים ומאמנים ברחבי אירופה ובזמן שכוכב צסק"א מוסקבה הקדים את שיין לארקין וכוכבי אנאדולו, הסווינגמן של מכבי ת"א סומן בתור השחקן הצעיר עם הסיכוי הגבוה ביותר להגיע ל-NBA

(גודל טקסט)

לקראת מעברו הצפוי ל-NBA בקיץ הקרוב, דני אבדיה זכה להכרה נוספת כשנבחר ברוב קולות על ידי 21 שחקנים ומאמנים ברחבי אירופה, ביניהם גם אמריקאים, לשחקן הצעיר הטוב ביותר עם עתיד ב-NBA, משאל שפורסם באתר "The Athletic" לאחר שיחות וראיונות עם המצביעים במשך כחצי שנה.

עדיין לא ברור איך ומתי ייערך הדראפט בארה"ב לאור התפרצות נגיף הקורונה, אך בחמשת החודשים האחרונים ערכו באתר האמריקאי שיחות עם בכירי הכדורסל בשלל מדינות אירופה – ספרד, צרפת, בלגיה, בריטניה, קרואטיה, סרביה, רומניה ומדינות נוספות, לא רק משתתפי היורוליג כמובן, ודני אבדיה נבחר ברוב קולות לשחקן הצעיר הטוב ביותר עם פוטנציאל להגיע ל-NBA. בכך הקדים הכוכב הצעיר של מכבי ת"א את מתיאו מלדון מווילרבאן, הגארד האמריקאי-צרפתי קיליאן הייז שמשחק באולם הגרמנית ואוסמאן גארובה מריאל מדריד.

בתואר השחקן הטוב ביותר באירופה לא זכה מלך הסלים שיין לארקסין מאנדולו אפס, מוליכת היורוליג, אלא כוכב צסק"א מוסקבה מייק ג'יימס, שהקדים גם את ניקולה מירוטיץ' מברצלונה. לקולות זכו גם ננדו דה קולו מפנרבחצ'ה, ניק קלאת'ס מפנאתייניקוס, סרחיו רודריגס ממילאנו ופקונדו קמפאצו מריאל מדריד. סקוטי ווילבקין או נציגים אחרים של מכבי ת"א לא זכו לקלות.

השאלה השלישית והאחרונה שנשאלו המשתתפים היא מי הקבוצה הטובה ביותר באירופה בעונת 2019/20. גם בשאלה זו לא זכתה מכבי ת"א לקולות, אבל מי שכן זכתה להכרה על עונה מופלאה היא אנאדולו אפס, שמורכבת משישה שחקנים עם עבר ב-NBA ושני שחקנים נוספים ששיחקו בקולג'. עם זאת, לשאלה האם היא יכולה להתמודד בפלייאוף ה-NBA, ענו מרבית המשתתפים בשלילה: "משחק ההגנה שלה יאפשר לה לנצח אולי מספר משחקים ב-NBA", הסכימו הרוב.




מייק ג'יימס. השחקן הטוב באירופה (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי