עתמאן הגן על היורוליג: "עצרו את המשחקים בדיוק בזמן"

ארגין עתמאן
ארגין עתמאן | דני מרון

חרף הביקורת על איטיות של הנהלת הליגה הטובה באירופה, מאמן אנאדולו הפיל את האחריות על ארגון הבריאות העולמי: "איחרו להכריז על הקורונה כמגיפה כלל עולמית"

(גודל טקסט)

אנאדולו אפס הייתה הקבוצה הלוהטת ביותר באירופה והובילה בבטחה את טבלאות היורוליג והליגה הטורקית, עד שנגיף הקורונה התפרץ והביא להשבתת ענף הכדורסל. רבים הביעו ביקורת כלפי היורוליג על התנהלותה בזמן המגיפה, בייחוד על האיטיות שבה הגיעה להחלטה להפסיק את המשחקים, אך מאמן אנאדולו ארגין עתמאן הסיר את האשמה מאנשי המפעל הבכיר באירופה בראיון לתקשורת בארצו, ומיקד את הביקורת שלו בארגון הבריאות העולמי.

"לארגון הבריאות העולמי אחריות גדולה יותר מאשר להנהלת היורוליג. הם הכריזו על הקורונה כמגיפה כלל עולמית באיחור, היורוליג עצרה את את פעילותה ברגע שזה קרה", אמר עתמאן, "לא חושב שביורוליג עשו טעות, הם החליטו באותו זמן כמו אופ"א. לא תסמינים של המחלה למעט כמה קבוצות. אני חושב שהליגות נעצרו בדיוק בזמן. אולי אם היו מחכים שבוע נוסף, זה היה גורם לבעיות בקרב הספורטאים".

המאמן נשאל מה יהיו ההשלכות על קבוצתו במקרה שהעונה תחודש והשיב: "זה סיכון עבורנו. היינו הקבוצה בכושר הכי טוב, הובלנו את שתי הליגות. הסכנה היא שלא נחזור לכושר הזה. בכל מקרה, כל הקבוצות יגיעו בערך ל-70/80 אחוז יכולת, אף אחד לא יחזור ליכולת שהיה בה לפני כן".

כידוע, היום (ראשון) דווח כי אנאדולו אפס היא אחת משלוש קבוצות ביורוליג שלא יקצצו בשכרם של השחקנים ועובדי המועדון, יחד עם ריאל מדריד ו-ולנסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי